Hej tøser !
Jeg er 2. gangsgravid og er sat til den 1. marts 2014. Jeg er 9+2 i dag.
Denne gang synes jeg, at jeg er præget meget af smerter i ryggen og en kæmpe sløjhed. Jeg orker ikke at gå eller skulle rydde op, gøre rent og alle andre daglige ting. Jeg kan ikke finde energi til at skulle lave aftensmad, så det er tit min kæreste der står med alle de daglige ting der skal gøres.
Jeg føler at jeg har smerter/træthed i min krop som jeg aldrig har prøvet før på denne måde. Jeg laver ikke andet end at ligge på sofaen enten for at se fjernsyn eller sove. Jeg er selv ved at være godt træt af det. Vi har maks 500 m op og handle, og den lille tur kan jeg ikke gå, før jeg får ondt i fødder og ryg.
I dag da jeg skulle aflevere min søn i vuggestue, var jeg lige ved at gå ud af mit gode skind. Jeg skulle presse mig selv til at skubbe klapvognen og måtte lade klapvognen stå i vuggestuen, fordi jeg syntes det var så hårdt. Selv på vej hjem uden klapvognen var det hårdt...

Jeg var også træt under min første graviditet, men slet ikke på samme måde og slet ikke lige så mange smerter.
Ååååh, er jeg den eneste der har det sådan? Og er der evt. nogle der har nogle gode råd?
Anmeld