4+3 mave billede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
14 svar
5 synes godt om
29. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Har taget et par billeder af min mave! fordi den har ændret sig.. kan slet ikke suge den ind... plejer at have flad mave:I iih det er helt uvirkelig at man skal være mor!

jeg glæder mig som en i f*nden !

hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Skal lige siges det er min 2 graviditet! - måtte desværre få sen abort ved min første da jeg kun var 16 år.. så den er hurtigt oppustet iforhold til den første graviditet.. der kunne jeg slet ikke se det!

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Kan godt huske følelsen af at jeg synes jeg så helt vild gravid ud og at maven var mega stor. Så siger min kæreste bare iskoldt, du kunne lige så godt bare ha taget på og når jeg ser billederne nu ser jeg slet heller ikke gravid ud den blev heldigvis hurtig stor så jeg ikke bare så tyk ud

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Det skulle ikke lyde som om du så tyk ud men andre kan bare ikke se det før lang tid efter man selv synes maven er stor

Anmeld

29. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Maria&Lukas skriver:

Kan godt huske følelsen af at jeg synes jeg så helt vild gravid ud og at maven var mega stor. Så siger min kæreste bare iskoldt, du kunne lige så godt bare ha taget på og når jeg ser billederne nu ser jeg slet heller ikke gravid ud den blev heldigvis hurtig stor så jeg ikke bare så tyk ud

Man vil bare godt have der skal ske noget !

- nu har jeg så lige fortalt på mit arbejde at jeg er gravid.. da der er nogle forholdsregler.. og læge besøg og det..

glæder mig til at se hvad lægen siger d 2/9 .. om alt er iorden!

Anmeld

29. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Maria&Lukas skriver:

Det skulle ikke lyde som om du så tyk ud men andre kan bare ikke se det før lang tid efter man selv synes maven er stor

Sådan tog jeg det skam heller ikke

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Det kan jeg da godt forstå
Men tillykke med det
Vil også gerne ha der snart sker noget mht scanning så jeg ved om den stadig er ok

Anmeld

29. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Maria&Lukas skriver:

Det kan jeg da godt forstå
Men tillykke med det
Vil også gerne ha der snart sker noget mht scanning så jeg ved om den stadig er ok

Hvor langt er du henne da? iih er så spændt.. synes bare tiden går så langsomt!

Anmeld

29. juli 2013

Lukas&Liam<3

Camille Mørch Andersen skriver:

Hvor langt er du henne da? iih er så spændt.. synes bare tiden går så langsomt!

7+3 men der er blod i min livmoder /: og pga ferie kan jeg først blive scannet igen D. 14 august /: så går helt uviden om hvordan baby har det i 4 uger /:

Anmeld

30. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Maria&Lukas skriver:

7+3 men der er blod i min livmoder /: og pga ferie kan jeg først blive scannet igen D. 14 august /: så går helt uviden om hvordan baby har det i 4 uger /:

:0! håber ikke det er noget alt for alvorligt((

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.