Søger inspiration :) Jeres 6 årige's værelse ? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej kære baby.dk brugere  

Min søn på 6 ½ år trænger til ALT NYT inventar på hans værelse. 

han har ikke rigtig fået nye møbler eller noget siden han var 3 år, og det synes jeg er mega synd, og nu skal han have '' NYT'' værelse  

i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en masse inspiration så må jeg se jeres 6 åriges værelse ? ja det gør heller ikke noget jeres barn er 5-8  

God dag til jer derude  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

hekran

Anonym skriver:

Hej kære baby.dk brugere  

han har ikke rigtig fået nye møbler eller noget siden han var 3 år, og det synes jeg er mega synd, og nu skal han have '' NYT'' værelse  

i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig en masse inspiration så må jeg se jeres 6 åriges værelse ? ja det gør heller ikke noget jeres barn er 5-8  

God dag til jer derude  

Hvad er han til?

Vi har en 5-årig der er til fodbold og FC Barcelona, så udover de almindelige møbler, har han en medaljevæg, Barcelona sækkestol i et hjørne med nogle idolplakater af Messi og lignende. Derudover er rummet ret stilrent med hvid og blå, da jeg ikke rigtigt bryder mig om 'tema'-rum, men hellere prøver at give plads til den udvikling han er i.

Anmeld

29. juli 2013

LinLin

David, der bliver 7 til september har lige fået en loftseng (tromsö fra ikea) under den har han så et stort bord med reol under (hjemmedesignet ) Derudover har han hylder på væggen og to små reoler, samt et skab til sit tøj. Og lego- plakater på væggene

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

hekran skriver:

Hvad er han til?

Vi har en 5-årig der er til fodbold og FC Barcelona, så udover de almindelige møbler, har han en medaljevæg, Barcelona sækkestol i et hjørne med nogle idolplakater af Messi og lignende. Derudover er rummet ret stilrent med hvid og blå, da jeg ikke rigtigt bryder mig om 'tema'-rum, men hellere prøver at give plads til den udvikling han er i.

Han er meget til : Pokemon ( han har selv lavet en fin pokemonvæg) 

og så leger han meget med Lego ninjaco, Lego Chima osv og så går han går til Volly  

Men jeg tænker mere hvad Møbler han skal have, så det er lidt sejt  

så elsker han dyr, han får snart en skildpadde , og så har han et akvarie  

men hans værelse er ikke så stort, og det eneste han har er en hvid rumdeler han har haft siden han blev født, og en seng og et meget gammelt stort bord. 

Han får en sovesofa på et tidspunkt, for det ønsker han meget  

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

David, der bliver 7 til september har lige fået en loftseng (tromsö fra ikea) under den har han så et stort bord med reol under (hjemmedesignet ) Derudover har han hylder på væggen og to små reoler, samt et skab til sit tøj. Og lego- plakater på væggene

det lyder meget fint  

hvilke farver har han på værelset ?

Anmeld

8. august 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Hej kære baby.dk brugere  

God dag til jer derude  

Vores søn på snart 6 har en seng med rutsjebane, trip trap reol i eg og et skrivebord. Under sengen er der lavet hule og på alle vægflader har jeg malet hans ynglingsfigurer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.