øhm... Forstår intet..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

mortilfreja

Jeg gik 5 dage over tid men fik så min menstruation lørdag morgen kl 5.. Jeg havde temmelig mange mavekramper i går som plejer at medføre kraftig blødning med slimhinder.. Undskylder detaljerne... Men den kraftige blødning kom ikke og jeg har ikke blødt efter kl 17 i går... Altså menstruation i halvandet døgn.. Jeg plejer at have det i 4-5 dage..

Tænker lidt, Jeg kan vel ik være gravid når jeg har haft ondt og blødt??

Nogen der har oplevet det samme..? Ved ik helt hvordan jeg skal forholde mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

FrkDitte

mortilfreja skriver:

Jeg gik 5 dage over tid men fik så min menstruation lørdag morgen kl 5.. Jeg havde temmelig mange mavekramper i går som plejer at medføre kraftig blødning med slimhinder.. Undskylder detaljerne... Men den kraftige blødning kom ikke og jeg har ikke blødt efter kl 17 i går... Altså menstruation i halvandet døgn.. Jeg plejer at have det i 4-5 dage..

Tænker lidt, Jeg kan vel ik være gravid når jeg har haft ondt og blødt??

Nogen der har oplevet det samme..? Ved ik helt hvordan jeg skal forholde mig..

Hejsa,

Jeg fik en lille blødning den dag jeg skulle have mens, men den stoppede hurtigt igen.. og så fandt jeg ud af jeg var gravid.. 

Jeg har normalt ikke smerter ved mens og havde det heller ikke her.. 

Så det er ikke unormalt med en blødning og alligevel være gravid..

Din mens kan måske også bare lige pludselig være uregelmæssig.. 

Har du taget en test?  Det ville jeg gøre.. 

D.

Anmeld

29. juli 2013

Rosengreen

Det er sikkert ikke det svar du vil høre, men sådan oplevede jeg det da jeg havde en graviditet uden for livmoderen  

jeg testede positiv, 5 dage senere begyndte jeg at bløde, herefter testede jeg igen positiv. Jeg fik først en tid ved lægen 3 uger senere da min læge troede at jeg var gravid trods blødningen. Det endte med at gå meget galt og en akutoperation.

Jeg håber dog ikke det er det der sker for dig Men vil bare råde dig til at komme til læge i god tid, så I kan finde ud af hvad der sker  

Anmeld

29. juli 2013

mortilfreja

FrkDitte skriver:

Hejsa,

Jeg fik en lille blødning den dag jeg skulle have mens, men den stoppede hurtigt igen.. og så fandt jeg ud af jeg var gravid.. 

Jeg har normalt ikke smerter ved mens og havde det heller ikke her.. 

Så det er ikke unormalt med en blødning og alligevel være gravid..

Din mens kan måske også bare lige pludselig være uregelmæssig.. 

Har du taget en test?  Det ville jeg gøre.. 

D.

Nej har ikke taget en test men måske jeg skulle gøre det

Anmeld

29. juli 2013

mortilfreja

Rosengreen skriver:

Det er sikkert ikke det svar du vil høre, men sådan oplevede jeg det da jeg havde en graviditet uden for livmoderen  

jeg testede positiv, 5 dage senere begyndte jeg at bløde, herefter testede jeg igen positiv. Jeg fik først en tid ved lægen 3 uger senere da min læge troede at jeg var gravid trods blødningen. Det endte med at gå meget galt og en akutoperation.

Jeg håber dog ikke det er det der sker for dig Men vil bare råde dig til at komme til læge i god tid, så I kan finde ud af hvad der sker  

Jeg har gået lidt med frygten for en GUL.... Havde du mange smerter?

Anmeld

29. juli 2013

Rosengreen

mortilfreja skriver:

Jeg har gået lidt med frygten for en GUL.... Havde du mange smerter?

jeg havde kraftige mens-smerter da jeg blødte første gang. Derudover havde jeg ikke smerter før det pludselig blev akut. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.