Miss-86 skriver:
Nej, Nej, Nej.. Det blander de sig bare ikke i ... 
Det er jeg altså virkelig ked af at høre.. Hvor er det trist, når man selv ser frem til det..
Først kunne de ikke komme, pga andet bryllup, så ringede min svigermor og skældte lidt ud. aå gik der 5 min. så ringede min svigermors søster og skældte ud og spurgte om hvorfor vi nu også skulle giftes og hvorfor vi ikke ville have dem med.
Nå, så kom frem til en løsning og lavede indbydelser, bestilte lokaler, købte kjole og bestilte mad.
På dagen hvor jeg ville sende indbydelser ringer min svigermor og siger hun ikke kan komme alligevel, og jeg får så min svigermors svigerdatter i røret der også halvsviner mig og er total skuffet over vi skal giftes den dag og forstår slet ikke hvorfor vi nu også skal giftes.
Får så Kenneth til at ringe til sin far for at finde ud af hvad fanden deres plan er. Men svigerfar mener ikke det er noget problem, og han mener sagtens at de kan smide ham af i en havn så han kan komme ud til os.
Det er min kærestes halvbror der skal giftes. Vi anede det ikke, da vi begge havde læst datoen forkert. De skal så giftes på rådhus og ud og sejle i 4 timer derefter.

Jeg ved det ikke. Det er skide træls.. Det var jo vores dag

Men nu er det så alle andres dag istedet
Anmeld