Graviditetssymptom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

BabyTosset

Hej

Jeg har først lige testet positiv i sidste uge, så er nok omkring 5 uger henne nu.. Men jeg har den sidste uges tid nu prøvet at par gange at have en smule stikken-agtig i maven og en lidt knugende fornemmelse (ikke i underlivet, men stedet over navlen) fulgt af en mild form for kvalme. Jeg har altså ikke haft det decideret dårligt, men har mere følt mig utilpas. I sidste uge prøvede jeg en enkelt dag, hvor jeg i ca. en halv time havde den her deciderede stikken i maven, som var meget mere ubehagelig. Måtte sidde ned foroverbøjet - Føltes lidt ligesom når man har spist noget forkert, og man får kramper i maven af det. Igen her fik jeg samtidig en mild form for kvalme..

Lidt svært at forklare det her  Men er der andre, som har oplevet det samme eller noget lignende?? Jeg synes også, det er tidligt med kvalme og det.. Men hvad ved jeg - Det er jo min første gang

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

TbCp

BabyTosset skriver:

Hej

Jeg har først lige testet positiv i sidste uge, så er nok omkring 5 uger henne nu.. Men jeg har den sidste uges tid nu prøvet at par gange at have en smule stikken-agtig i maven og en lidt knugende fornemmelse (ikke i underlivet, men stedet over navlen) fulgt af en mild form for kvalme. Jeg har altså ikke haft det decideret dårligt, men har mere følt mig utilpas. I sidste uge prøvede jeg en enkelt dag, hvor jeg i ca. en halv time havde den her deciderede stikken i maven, som var meget mere ubehagelig. Måtte sidde ned foroverbøjet - Føltes lidt ligesom når man har spist noget forkert, og man får kramper i maven af det. Igen her fik jeg samtidig en mild form for kvalme..

Lidt svært at forklare det her  Men er der andre, som har oplevet det samme eller noget lignende?? Jeg synes også, det er tidligt med kvalme og det.. Men hvad ved jeg - Det er jo min første gang

Knus Pia

Det oplevede jeg også. Jeg vil tro det er det man kalder ligamentssmerter. Altså når Ligamenterne giver sig for at gøre sig klar til den voksende mave.
Jeg havde ofte stik omkring navlen eller helt nede ved skambenet

Anmeld

13. juli 2009

silden85

BabyTosset skriver:

Hej

Knus Pia

hej. har sidestik, kvalmen, og en stikkende fornemmelse i mit underliv.

Anmeld

14. juli 2009

BabyTosset

Tak for jeres svar

Er nok bare lidt nervøs, fordi det er min første graviditet, og jeg vil så gerne beholde den lille bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.