Søger venner i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
6 svar
1 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg savner nogle gode veninder.. Mangler en rigtig god og nær ven og skriver derfor her! Har så mange 'venner' som jeg smalltalker med og ser fra tid til anden, men mangler virkelig en nær ven, og håber på der er nogen her, der har det lige så!

Ved godt det er svært når jeg er anonym og ikke siger så meget om mig selv, men hvis i skriver vil jeg gerne skrive en PB, og hvis i så tænker vi nok ikke klikker, er det HELT okay!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg savner nogle gode veninder.. Mangler en rigtig god og nær ven og skriver derfor her! Har så mange 'venner' som jeg smalltalker med og ser fra tid til anden, men mangler virkelig en nær ven, og håber på der er nogen her, der har det lige så!

Ved godt det er svært når jeg er anonym og ikke siger så meget om mig selv, men hvis i skriver vil jeg gerne skrive en PB, og hvis i så tænker vi nok ikke klikker, er det HELT okay!

Skriv lidt om dig selv til mig

Anmeld

12. februar 2014

eidnas

Anonym skriver:

skriv til mig, hvis du stadig svaner...

Anmeld

12. februar 2014

Rikke vuholm

Hej jeg kommer fra Århus og har det på samme måde.  Vil meget gerne lære dig at kende

Anmeld

17. marts 2014

Mama2012

Hvor hyggeligt!

Kommer også fra Århus, måske man kunne lave en gruppe på facebook? Den ville jeg gerne være med i 

Anmeld

17. marts 2014

Celine89

Hov, så lige at det var en gammel tråd.

Anmeld

17. marts 2014

eidnas

Rikke og jeg er begyndt at ses... Kunne da være hyggeligt og så jer andre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.