Overvægtig og mærke liv uden på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

Christina74

B&J skriver:

fedtet havde åben bart sidet rigtigt, for var slet ikke itvivl da det skete.... stod med en sælger og stod næsten med åben mund lidt pinligt men det var et stort øjeblik

så bliver så spænde næste gang om jeg kan mærke før eller efter

Ja for fa.... Jeg glæder mig også rigtig meget.

Det er 1. gang jeg har en farmand med i hele forløbet så det betyder rigtig meget for mig at han også skal mærke mini spunken. Jeg vil blive rigtig ked hvis han pga. min fedme skal vente unødigt lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

B&J

Christina74 skriver:

Ja for fa.... Jeg glæder mig også rigtig meget.

Det er 1. gang jeg har en farmand med i hele forløbet så det betyder rigtig meget for mig at han også skal mærke mini spunken. Jeg vil blive rigtig ked hvis han pga. min fedme skal vente unødigt lang tid

jamen jeg var så glad fordi jeg havde jo fået at vide det kunne tage mega mega langtid, men efter 4 spark i maven mærkede jeg heller ikke flere jeg mærkede det ene min jordmor 2 af dem og kæresten det 4...

men så under maven hvis jeg satte fingerne der kunne jeg mærke 100% liv og på den måde gav det mig trykhed

men som min jordmor sagde babyen har vendt sig og du har jo et orden lig den skal sparke igennem nemlig

og kan godt forstå din glæde det er jo virkelig virkelig spænde og vidunderligt

Anmeld

29. juli 2013

emmaemilie

Jeg har et BMI på over 40 og havde endda foranliggende moderkage - og her mærkede jeg liv fra 23+0 og far mærkede 24+0!

Anmeld

29. juli 2013

Christina74

emmaemilie skriver:

Jeg har et BMI på over 40 og havde endda foranliggende moderkage - og her mærkede jeg liv fra 23+0 og far mærkede 24+0!

Det er jo den model jeg drømmer om :-)

Anmeld

29. juli 2013

-Sigrid-

Christina74 skriver:

Hvor langt var i da i/far kunne mærke baby uden på maven.

Eventuelt skriv hvor overvægtig i er/var.

BMI på 31 da graviditeten begyndte, tabte mig 8 kg i starten.

Min mand og jeg mærkede det tilfældigt hvor han lagde en hånd på min mave og hun sparkede lige på den 

18+?

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

Christina74 skriver:

ved sku ikke hvad mit bmi er

men er 172 høj og vejede 89 kg ved den ældste af mine og der mærkede vi liv uden på mave i uge 23 ca 14 dage efter jeg startede med at mærke ham selv

anden gang var jeg 172 høj og vejede 84 kg og mærkede liv udvendig i uge 20 og mærkede ham selv i uge 16

denne her gang var jeg 172 høj (surpriiiiise ) og vejede 69 og har endnu ikke mærket liv uden på maven og er i uge 21

så tror ikke det har så emget at gøre med hvad man vejer men hvor "hårdt" baby synes han/hun/de skal sparke

Anmeld

29. juli 2013

BigHope13

Christina74 skriver:

har bmi på 37 og mærkede bassen første gang i uge 19 og i uge 21 så jeg maven hoppe for første gang og kunne også nogle gange mærke ham uden på maven, nu her i uge 26 kan man næsten se og mærke hver eneste bevægelse derinde fra

Anmeld

29. juli 2013

SjeBets

tror det er meget forskelligt, jeg har en bmi på over 30 og faderskaber her endnu ikke mærket noget, jeg kan tydelig mærke baby sparker og jeg er 23 uger henne.

Kunne mærke de andre tidligere.

min kollega som er en slank model, kunne ikke mærke liv før hun var omkring de 23 også. så der er mange faktorer der spiller ind.

Man må bare tage det som det kommer

Anmeld

29. juli 2013

Clisolka

Christina74 skriver:

Jeg tror jeg har været omkring 20-23 uger henne denne gang da kæresten kunne mærke med, men det var begrænset fordi han ligger den forkerte vej, så fødderne ligger i underlivet på mig (endnu) 

Da jeg var gravid med min datter var det ca. omkring uge 25 min kæreste kunne mærke med 

Jeg har et BMI på 31 med ekstra deller på maven fra jeg var gravid med min datter 

Anmeld

29. juli 2013

tankai

Meget overvægtig, men et bmi på 37,7..

Jeg mærkede liv allerede i uge 16,men vidste ikke at det var baby, var sikker i uge 19.. Da jeg var præcist 23+0 mærkede konen hende første gang 

Jeg har en foran liggende moderkage, så det er imponerende at jeg kunne mærke hende allerede der.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.