Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
33+0 - så nåede jeg så langt Synes tiden flyver afsted lige pt.! I morgen går jeg på barsel.
I torsdags blev jeg vækstscannet - lillebror vejer ca. 2063 g og ligger på tværs Jeg har hovedet i venstre side og fødderne i mit underliv, men kan ikke lige helt lure af hvordan han kan sparke mig i højre side = mr. elastisk maaaaan
Vægten holder jeg stadig på kun 6 kg, men er også under streng kontrol af diabetesoverlægen på Rigshospitalet
Jeg havde en snak med min fødselslæge i torsdags - hvis nu han ikke når at vende sig, mit tidligere akutte kejsersnit, igangsættelse osv. Jeg ved at jeg senest bliver sat i gang til termin pga. jeg ikke må gå over termin når jeg har diabetes Men lad os se hvad scanningen til august siger
Ugens mavebillede - godt nok fra i går, men en dag fra eller til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: 33+0 - så nåede jeg så langt Synes tiden flyver afsted lige pt.! I morgen går jeg på barsel. I torsdags blev jeg vækstscannet - lillebror vejer ca. 2063 g og ligger på tværs Jeg har hovedet i venstre side og fødderne i mit underliv, men kan ikke lige helt lure af hvordan han kan sparke mig i højre side = mr. elastisk maaaaan Vægten holder jeg stadig på kun 6 kg, men er også under streng kontrol af diabetesoverlægen på Rigshospitalet Jeg havde en snak med min fødselslæge i torsdags - hvis nu han ikke når at vende sig, mit tidligere akutte kejsersnit, igangsættelse osv. Jeg ved at jeg senest bliver sat i gang til termin pga. jeg ikke må gå over termin når jeg har diabetes Men lad os se hvad scanningen til august siger Ugens mavebillede - godt nok fra i går, men en dag fra eller til
BigHope13 skriver: hvor ser du bare godt ud stor og flot rund mave
hvor ser du bare godt ud stor og flot rund mave
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128