33+0 - 2. gangs med lillefisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
2 svar
5 synes godt om
28. juli 2013

Clisolka

33+0 - så nåede jeg så langt  Synes tiden flyver afsted lige pt.! I morgen går jeg på barsel. 

I torsdags blev jeg vækstscannet - lillebror vejer ca. 2063 g og ligger på tværs  Jeg har hovedet i venstre side og fødderne i mit underliv, men kan ikke lige helt lure af hvordan han kan sparke mig i højre side = mr. elastisk maaaaan 

Vægten holder jeg stadig på kun 6 kg, men er også under streng kontrol af diabetesoverlægen på Rigshospitalet 

Jeg havde en snak med min fødselslæge i torsdags - hvis nu han ikke når at vende sig, mit tidligere akutte kejsersnit, igangsættelse osv.  Jeg ved at jeg senest bliver sat i gang til termin pga. jeg ikke må gå over termin når jeg har diabetes  Men lad os se hvad scanningen til august siger 

Ugens mavebillede - godt nok fra i går, men en dag fra eller til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

33+0 - så nåede jeg så langt  Synes tiden flyver afsted lige pt.! I morgen går jeg på barsel. 

I torsdags blev jeg vækstscannet - lillebror vejer ca. 2063 g og ligger på tværs  Jeg har hovedet i venstre side og fødderne i mit underliv, men kan ikke lige helt lure af hvordan han kan sparke mig i højre side = mr. elastisk maaaaan 

Vægten holder jeg stadig på kun 6 kg, men er også under streng kontrol af diabetesoverlægen på Rigshospitalet 

Jeg havde en snak med min fødselslæge i torsdags - hvis nu han ikke når at vende sig, mit tidligere akutte kejsersnit, igangsættelse osv.  Jeg ved at jeg senest bliver sat i gang til termin pga. jeg ikke må gå over termin når jeg har diabetes  Men lad os se hvad scanningen til august siger 

Ugens mavebillede - godt nok fra i går, men en dag fra eller til 

hvor ser du bare godt ud stor og flot rund mave

Anmeld

29. juli 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

hvor ser du bare godt ud stor og flot rund mave

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.