ååhhh i dag er jeg helt alene hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2008

ka li ja

hvor er det bare fantastisk...
aj et er jo faktisk en stoooor løgn, for jeg har da begge unger hjemme haha, men morten er ikke hjemme.. det er lidt det samme som at være alene hjemme.
han skulle ud til hans bror og spille spil hele aftenen/natten, og det gad vi ikke med ud og glo på, så vi skal bare rigtig hygge her hjeme. og jeg håber på at ungerne kommer i nogenlunde tid i seng så jeg bare har det hele for mig selv.
måske skulle man klarer en omgang fodbad og filning når de sover, mens jeg sidder her i sofaen og holder øje med hvad der sker inde i min com ;o)

vi har lige været på tur i dag ud og se "slottet"(horsens statsfængsel)
det bliver jo ikke brugt mere, så jeg slæbte lige ungerne og moster og mormor med på udflugt. hold op den fyr på 3½ kan spørge om mange ting....
og han gik meget op i at de røvere der havde stjålet ude fra mors bil, d kom i fængsel.. han troede hele tiden han skulle møde dem hahah sikke en fantasi. men hyggelig tur, på trods af at sådan et fængsel egenlig er rimelig uhyggeligt....

nå hva skal i andre i dag??

go påske til jer alle sammen8D(L)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2008

birgittemarie

Øøj, det lyder fedt!!! Puha, jeg kunne godt tænke mig at være alene hjemme en enkelt aften og nat, det er sgu for længe siden, det har fundet sted. Med sovende, venligt indstillet baby vel at mærke.

Det lyder som en god tur, I har haft i kachotten 8D Hvor må det bare være sjovt med sådan et barn, der taler og finder på! Jeg glæder mig helt vildt til at høre, hvad Nova Maria har at sige, når hun engang mestrer talens gave (L)

I dag har jeg fået lov at sove længe af søde husbond (L) Jeg har sovet helt til 12!! Næsten ti timer blev det til, så jeg føler mig som et helt nyt menneske, på trods af, at jeg er ved at få en gevaldig hovedpine >(

I dag skal vi spille, spille, spille hele dagen og aftenen. Mormor er her, så hun skal passe NM og vi skal bare hygge os i øveren og lave nye numre færdige :) Det er så FEDT at komme igang igen 8D8D8D

Senere skal jeg se gysere med min mor, mens Nova Maria og Michael sover...

Knus fra Birgitte og god påske til dig også (H)

Anmeld

20. marts 2008

ka li ja

uuuuuhhhhhh får du lov til at sove så længe?????!!!!!!!!!!!
sådan en mand har jeg desvære ikke!!!

ja jeg kan også huske at mig og min søster glædede os sindsygt meget til at hører hvordan alexader kom til at tale da han var lille. og hvad for en stemme han fik. han kunne slet ikke komme til at tale tidligt nok!!!
det har vi godt nok også fortrudt maaaaange gange siden, for hold da kæft han snakker..... jeg har lige læst at et barn på 3 år mestre mellem 250 og 750 ord.. ham her mestre nok 70000 ord!!!!!! neeeeeeeeej det er ligesom at ha tinitus til tider, han er sådan en konstant larm i baggrunden! hahamen hva faen, måske kommer dt fra moren selv lol
så nyyyyyd det så længe det varer.:D

kan i godt spille når bette er kommet i seng?? i spiller måske ikke i samme hussom i bor i??
har du set 1408?? den så morten i går og jeg turde ikke syntes den så aaaalt for uhyggelig ud for mig8(

Anmeld

20. marts 2008

birgittemarie

Ja, jeg fik sørme 8D Det sker en sjææælden gang imellem.

Hahaha til Alexander med de 70000 ord! Kan godt forestille mig, at man på et tidspunkt vil forbande de dage, hvor det ikke kunne gå hurtigt nok med at få gang i snakketøjet :))

Nej, vi spiller i et rum, min far byggede i carporten, da han boede her, så når mormor er her, er det bare med at udnytte det og nu skal jeg godt nok også få lettet bagdelen og komme afsted! 8D

Nej! Jeg har hverken set eller hørt om 1408?! Det lyder liiige som noget for mig og min mor!!!

Hav en god aften aleeeeeeeene (H)

Anmeld

20. marts 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

Ja, jeg fik sørme 8D Det sker en sjææælden gang imellem.

Hahaha til Alexander med de 70000 ord! Kan godt forestille mig, at man på et tidspunkt vil forbande de dage, hvor det ikke kunne gå hurtigt nok med at få gang i snakketøjet :))

Nej, vi spiller i et rum, min far byggede i carporten, da han boede her, så når mormor er her, er det bare med at udnytte det og nu skal jeg godt nok også få lettet bagdelen og komme afsted! 8D

Nej! Jeg har hverken set eller hørt om 1408?! Det lyder liiige som noget for mig og min mor!!!

Hav en god aften aleeeeeeeene (H)

fedt med sådan et sted hva.

du må også ha en super aften:D;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.