Da jeg er alvorlig syg hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er en ung kvinde på 23 år og er alvorlig syg har noget der hedder Grava symdrom som desværre har påvirket min organer så meget at jeg er blevet (autoimun) ved ikke lige hvordan det staves.

Jeg får max af alt det medecin jeg får som er

Pantoprazol--Tramadol--Oxapx--Propranolo--Thycapzol--

Prednisolo--Emperal plus to slags mofin 

jeg var i forvejen en stor pige men tabt ca 38 kilo ind jeg kom på alt min medecin var ned og veje 92 igen var lykkelig da jeg havde taget 55 kilo på under mine to børn...

men men hele min sygdom og det medecin jeg får gør jeg tager på spiser ikke rat meget og er begrund af sygdommen meget dårlig 

kaster en del op et hjerte der slå meget meget hurtig har haft blod i opkast osv 

er der nogen der kender til noget koste jeg vil ned i vægt men kan ikke holde mad i mig og får mere og mere vand i kroppen osv de kan pt ikke gøre mere da jeg ikke tager imod noget heller ikke medesin

der er vuderet jeg lige så godt kan gå hjemme som at ligge på syghuset...

en forviret og ulykkelig mor dergerne vil se lidt mere lyst på noget a det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg er en ung kvinde på 23 år og er alvorlig syg har noget der hedder Grava symdrom som desværre har påvirket min organer så meget at jeg er blevet (autoimun) ved ikke lige hvordan det staves.

Jeg får max af alt det medecin jeg får som er

Pantoprazol--Tramadol--Oxapx--Propranolo--Thycapzol--

Prednisolo--Emperal plus to slags mofin 

jeg var i forvejen en stor pige men tabt ca 38 kilo ind jeg kom på alt min medecin var ned og veje 92 igen var lykkelig da jeg havde taget 55 kilo på under mine to børn...

men men hele min sygdom og det medecin jeg får gør jeg tager på spiser ikke rat meget og er begrund af sygdommen meget dårlig 

kaster en del op et hjerte der slå meget meget hurtig har haft blod i opkast osv 

er der nogen der kender til noget koste jeg vil ned i vægt men kan ikke holde mad i mig og får mere og mere vand i kroppen osv de kan pt ikke gøre mere da jeg ikke tager imod noget heller ikke medesin

der er vuderet jeg lige så godt kan gå hjemme som at ligge på syghuset...

en forviret og ulykkelig mor dergerne vil se lidt mere lyst på noget a det 

Jeg er virkelig ked af at hører du er syg det må være sindsygt hårdt.

har du mulighed for at få fat i en diætist?

hilsen Vik fra Greve

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg er virkelig ked af at hører du er syg det må være sindsygt hårdt.

har du mulighed for at få fat i en diætist?

hilsen Vik fra Greve

jeg har desværre en masse problemer med de lidt højre magter så jeg få ikke lov til rat meget jeg har været under 24 timer fra at sige forvel men har ikke været syg nok til noget jeg er bare tyk så skal bare tabe mig og tage mig sammen jeg har desværre ikke flere kræfter til at kæmpe derfor jeg spørg her

Anmeld

28. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

jeg har desværre en masse problemer med de lidt højre magter så jeg få ikke lov til rat meget jeg har været under 24 timer fra at sige forvel men har ikke været syg nok til noget jeg er bare tyk så skal bare tabe mig og tage mig sammen jeg har desværre ikke flere kræfter til at kæmpe derfor jeg spørg her

Nej det kan jeg da godt forstå, det virker ikke på mig som at din sygdom gør at du sådan lige tager en løbetur.
Så den eneste måde må vel være at indtage færre kalc end du forbrænder.

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Nej det kan jeg da godt forstå, det virker ikke på mig som at din sygdom gør at du sådan lige tager en løbetur.
Så den eneste måde må vel være at indtage færre kalc end du forbrænder.

jeg kan stort set ingen ting min børn går i bh 2 min fra hvor vi bor og er helt ødelagt af den tur ned og tilbage igen og spiser jo stort set ikke noget mere ved ikke hvad jeg skal gøre mere 

Anmeld

28. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

jeg kan stort set ingen ting min børn går i bh 2 min fra hvor vi bor og er helt ødelagt af den tur ned og tilbage igen og spiser jo stort set ikke noget mere ved ikke hvad jeg skal gøre mere 

mulle?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.