Hjælp :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
6 svar
2 synes godt om
28. juli 2013

mpr

Hej tøser 

Har i dag fået påpeget af kæresten at mine arme har fået nogle strækmærker og har selv lagt mærke til at det måske ikke er armene jeg har fået trænet mest på og derved ligner det jeg har påbegyndende mormor arme  Er der nogen der kender nogle gode trænings metoder til at undgå det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Zelinasmor

Chel1992 skriver:

Hej tøser 

Har i dag fået påpeget af kæresten at mine arme har fået nogle strækmærker og har selv lagt mærke til at det måske ikke er armene jeg har fået trænet mest på og derved ligner det jeg har påbegyndende mormor arme  Er der nogen der kender nogle gode trænings metoder til at undgå det? 

Håndvægte i hver hånd. Armene lige ud foran kroppen og så bøj armene (løft vægtene ind til kravebenene). Det træner det stykke hvor man får "mormor arme". 

Anmeld

28. juli 2013

mpr

xoxotasha skriver:

Håndvægte i hver hånd. Armene lige ud foran kroppen og så bøj armene (løft vægtene ind til kravebenene). Det træner det stykke hvor man får "mormor arme". 

Håndvægte? 

Jeg har kun sådan nogen med 1 kg i hver :s

Anmeld

28. juli 2013

Julie F

Chel1992 skriver:

Hej tøser 

Mange års erfaring siger mig at det eneste der, uden man skal anskaffe sig en masse udstyr, virker er armbøjninger. Start med en enkelt hvis du ikke har trænet i længe og træn dig op til flere. Gør det rigtigt fra starten, så undgå at læne på knæene. Det har virket for mig!

Anmeld

28. juli 2013

mpr

Julie F skriver:

Mange års erfaring siger mig at det eneste der, uden man skal anskaffe sig en masse udstyr, virker er armbøjninger. Start med en enkelt hvis du ikke har trænet i længe og træn dig op til flere. Gør det rigtigt fra starten, så undgå at læne på knæene. Det har virket for mig!

Okay tak vil jeg forsøge mig med Og håbe jeg ikke lander på næsen

Anmeld

28. juli 2013

Zelinasmor

Chel1992 skriver:

Håndvægte? 

Jeg har kun sådan nogen med 1 kg i hver :s

1 kg er bedre end intet  

Anmeld

28. juli 2013

SjeBets

mormor armene kan trænes ved at tage en håndvægt, 1 kg er fint og så ellers så føre armen lige op i vejret, om bag hovedet, du sætter den anden hånd på ved albueledet og så eller hæver og sænker du vægten langsomt i et pas af 3 *10 med hver arm, det er godt for mormor armene sagde min træner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.