ny cyklus eller fortsat den samme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej... 

Min kæreste og jeg forsøger at lave et barn sammen. Nu jeg bare kommet i tvivl om hvorvidt jeg stadig er i samme cyklus eller om det skal beregnes som en ny cyklus. Jeg havde i uge tre i denne cyklus noget meget brunt udflåd/blødning. Det var på intet tidspunkt rødt.

Hvordan skal jeg tolke det? Stadig i samme cyklus eller er det en ny cyklus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Nogen der kan hjælpe?

Anmeld

28. juli 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Hej... 

Min kæreste og jeg forsøger at lave et barn sammen. Nu jeg bare kommet i tvivl om hvorvidt jeg stadig er i samme cyklus eller om det skal beregnes som en ny cyklus. Jeg havde i uge tre i denne cyklus noget meget brunt udflåd/blødning. Det var på intet tidspunkt rødt.

Du skal afvente en regulær menstruation, før du har en ny cyklus, så det er stadig samme cyklus, du er i nu.

Anmeld

28. juli 2013

mpr

Anonym skriver:

Hej... 

Du må forvente at der går noget tid før din cyklus bliver normal hvis du lige har været på p-piller Men du skal gå efter en rigtig menstruation før du har en cyklus. 

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du skal afvente en regulær menstruation, før du har en ny cyklus, så det er stadig samme cyklus, du er i nu.

Okay. Tak :-)

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Okay. :-)

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.