2 killinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2013

Findusinde

mulle85 skriver:

hardu fundet hjem til din hunkat?

Hejsa.. ;-) nej buller som min datter har døbt den er der ikke fundet et hjem til endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2013

mulle85

Findusinde skriver:

Hejsa.. ;-) nej buller som min datter har døbt den er der ikke fundet et hjem til endnu.

jeg har simpelthen forelsket mig i den, og vi står og gerne vil ha en hun killing, vi har en i forvejen og han ku godt trænge til en lege kammerart også!

Anmeld

9. august 2013

Findusinde

mulle85 skriver:

jeg har simpelthen forelsket mig i den, og vi står og gerne vil ha en hun killing, vi har en i forvejen og han ku godt trænge til en lege kammerart også!

Hun er altså også bare så fin og sød.. Og vil blive den bedste legekammerat.!
Hun er klar den 1 sept.. Hun er renlig og spiser tør og vådkost nu. Hun har ikke fået diverse kure osv.. Men er sund og rask.. Hendes mor er ½ norsk skov kat uden det kan ses, hendes storebror har vi stadig fra det første kuld og han er kæmpestor!
Hun kan godt blive lidt floffy tror jeg..

Anmeld

9. august 2013

mulle85

Findusinde skriver:

Hun er klar den 1 sept.. Hun er renlig og spiser tør og vådkost nu. Hun har ikke fået diverse kure osv.. Men er sund og rask.. Hendes mor er ½ norsk skov kat uden det kan ses, hendes storebror har vi stadig fra det første kuld og han er kæmpestor!

synes altså også hun er bedårende, kan godt li hun selv lidt buttet ud i det, er sikker på mine unger vil være helt vilde med hende også og min kæreste synes også bare hun er for sød, da jeg så hende vidste jeg bare jeg gerne ville eje hende og hvis vi får hende lover jeg dig og passe på hende og at hun får det bedste hjem, med masser af leg og skæg og ballade!:p

at hun kan blive lidt floffy er det fint med os!

Anmeld

9. august 2013

mulle85

Findusinde skriver:

synes altså også hun er bedårende, kan godt li hun selv lidt buttet ud i det, er sikker på mine unger vil være helt vilde med hende også og min kæreste synes også bare hun er for sød, da jeg så hende vidste jeg bare jeg gerne ville eje hende og hvis vi får hende lover jeg dig og passe på hende og at hun får det bedste hjem, med masser af leg og skæg og ballade!:p

Anmeld

9. august 2013

Findusinde

mulle85 skriver:

Er helt sikker på at hun får det bedste hjem..

Vi er lige helt enige om at det er hende på det første billede?

Anmeld

9. august 2013

mulle85

Findusinde skriver:

Er helt sikker på at hun får det bedste hjem..

Vi er lige helt enige om at det er hende på det første billede?

tak! 

troede faktisk det var den med brun snude først, men de er begge bedårende, så for mig er det ligemeget, den anden kat er også for nuser, og den ligner faktisk også meget ham vi har i forvejen!

Anmeld

9. august 2013

Findusinde

mulle85 skriver:

tak! 

troede faktisk det var den med brun snude først, men de er begge bedårende, så for mig er det ligemeget, den anden kat er også for nuser, og den ligner faktisk også meget ham vi har i forvejen!

Ham med den brune snude er helt musegrå med lidt rødt på næsen.. Det er en hankat.. Du må helt selv vælge hvilken en du vil have..

Anmeld

9. august 2013

mulle85

Findusinde skriver:

Ham med den brune snude er helt musegrå med lidt rødt på næsen.. Det er en hankat.. Du må helt selv vælge hvilken en du vil have..

han er bare kær godt nok!

det er de begge, vi er enige om en hunkat denne gang da vi har en han i forvejen, så vi tager hunkatten, hun er også rigtig fin!

Anmeld

9. august 2013

Findusinde

mulle85 skriver:

han er bare kær godt nok!

det er de begge, vi er enige om en hunkat denne gang da vi har en han i forvejen, så vi tager hunkatten, hun er også rigtig fin!

HUn er rigtig fin.. Og en rigtig bisse..

Jamen hende reservere jeg til jer! Vi kan lige skrive privat om, hvordan vi lige gør..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.