nr 2 og videreuddannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

er annonym da vi ikke vil offenliggøre vores overvejelser endnu

Jeg skal til at starte på mit sidste år i HF og har en lille datter på knapt 1½ år

- vi har jo så snakket om, om vi ville kunne få det til at hænge sammen rent økonomisk med en nr 2, vi har jo alle tingene til, en til. Er bare så i tvivl om hvordan det ville fungere med 2  små børn på videregående uddannelse. Hvordan er det gået for jer andre?

Vil virkelig gerne have en lillebror/søster til prinsessen, og føler vi er klar, lige udover vi ikke er helt sikre på hvordan det ville gå med økonomien. Vi skal begge på videregående uddannelse om et år (1½-2 hvis vi starter pb)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Anonym trådstarter

Ingen i samme situation eller lign. ?

Anmeld

28. juli 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg skal til at starte på mit sidste år i HF og har en lille datter på knapt 1½ år

- vi har jo så snakket om, om vi ville kunne få det til at hænge sammen rent økonomisk med en nr 2, vi har jo alle tingene til, en til. Er bare så i tvivl om hvordan det ville fungere med 2  små børn på videregående uddannelse. Hvordan er det gået for jer andre?

Vil virkelig gerne have en lillebror/søster til prinsessen, og føler vi er klar, lige udover vi ikke er helt sikre på hvordan det ville gå med økonomien. Vi skal begge på videregående uddannelse om et år (1½-2 hvis vi starter pb)

jeg tager også mine sidste hf fag i år
og begynder pb nr 2 efteråret 14, når jeg er kommet ind på pædagogseminariet

vores økonomi bliver et helved, og må bruge min børneopsparing til lommepenge til mig selv men sådan er det bare

Anmeld

28. juli 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Vi starter med nr 2 til efteråret, hvor jeg tager mine hf enkeltfag, jeg skal så efter min barsel med nr 2 ind på socialrådgiver, jeg er sikker på vi sagtens kan klarer den. så hvis du selv føler at i er klar, så er det da det i skal gøre... ;-) 

men kan ikke svarer på hvordan det er gået for os da vi ikke har været der endnu, men er sikker på man nok skal finde ud af det..

Anmeld

28. juli 2013

Jenny12

Jeg går på en videregående uddannelse. Vi har en søn i forvejen og er så småt begyndt på pb igen.

Jeg har ingen kvaler om at få barn nr. 2 under min uddannelse - jeg bliver jo bare senere færdig

Anmeld

28. juli 2013

DianaRJS

jeg var alene med mine 2 da jeg tog min bachelor, og fuldførte med et gennemsnit på 11,7 det kan fint lade sig gøre hvis man tilpasser det ind i hverdagen

og det er jo ikke lange dage man har når man er på skolebænken, så jeg gjordet det at jeg lavede lektier når jeg kom hjem, og hentede børn kl 16 senest, hvis ikek ejg havde nået det hele der måtte jeg igang når ungerne sov igen

budgettet var stramt, men ikke strammere end man gjorde det til

lavede altid mad til flere dage og bare smed i fryseren og på den måde også sparede en fandens masse penge   var kun nede og handle en gang i ugen, da man så ikke fik købt alt muligt unødigt

og så gjorde jeg det at jeg tog børnepengene og sagde at det var udelukkende til ungernes "skabe"

Anmeld

28. juli 2013

Anonym trådstarter

det lyder som om det ikke er helt umuligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.