er annonym da vi ikke vil offenliggøre vores overvejelser endnu
Jeg skal til at starte på mit sidste år i HF og har en lille datter på knapt 1½ år
- vi har jo så snakket om, om vi ville kunne få det til at hænge sammen rent økonomisk med en nr 2, vi har jo alle tingene til, en til. Er bare så i tvivl om hvordan det ville fungere med 2 små børn på videregående uddannelse. Hvordan er det gået for jer andre?
Vil virkelig gerne have en lillebror/søster til prinsessen, og føler vi er klar, lige udover vi ikke er helt sikre på hvordan det ville gå med økonomien. Vi skal begge på videregående uddannelse om et år (1½-2 hvis vi starter pb)
jeg var alene med mine 2 da jeg tog min bachelor, og fuldførte med et gennemsnit på 11,7 det kan fint lade sig gøre hvis man tilpasser det ind i hverdagen 
og det er jo ikke lange dage man har når man er på skolebænken, så jeg gjordet det at jeg lavede lektier når jeg kom hjem, og hentede børn kl 16 senest, hvis ikek ejg havde nået det hele der måtte jeg igang når ungerne sov igen 
budgettet var stramt, men ikke strammere end man gjorde det til 
lavede altid mad til flere dage og bare smed i fryseren og på den måde også sparede en fandens masse penge
var kun nede og handle en gang i ugen, da man så ikke fik købt alt muligt unødigt 
og så gjorde jeg det at jeg tog børnepengene og sagde at det var udelukkende til ungernes "skabe"
Anmeld