1 månede gammel og sove i mors arme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.979 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

SaNiNa

Min dejlig lille søn vil kun falde i søvn i mine arme hvilket kan være ret hårdt for mig... vi har forsøgt at han skulle falde i søvn ved at ligge ved siden af mig eller side hos far, men nej nej det er kun mor der dur...

nogen som har samme problem hvis man kan klade det et problem for deter jo rigtig hyggeligt, bare meget krævende for mig at side men ham det meste af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Vingummien

Emil var også sådan i starten og jeg valgte simpelhen og se det positive i det ang hygge osv og så fik han lov at sove i mine arme osv, nogle enkeltegange ku jeg så lige snige ham ned i sofaen ved siden af mig når han var faldet i søvn. Når han så sov på min arm gled jeg selv ned og lagde mig og tog en lille en på øjet så jeg selv var frisk når han var det.
Om natten som han på min mave, mave mod mave inde i vores seng, og efter noget tid kom han ned ved siden af mig, og så lige så stille sagde han selv fra og kom over i sin egen seng.

Jeg tror nogengange man skal lade være at prøve for meget med at ville flytte dem osv hvis du forstår. Men hvis du har det meget svært ved det skal i self se om i ik kan finde en løsning.

Men mit råd er at se det hele positivt og bare nyd det, for kommer en dag så vil han ik ligge der mere for så er det for kedeligt.

Anmeld

14. juli 2009

SaNiNa

suanne85 skriver:

Emil var også sådan i starten og jeg valgte simpelhen og se det positive i det ang hygge osv og så fik han lov at sove i mine arme osv, nogle enkeltegange ku jeg så lige snige ham ned i sofaen ved siden af mig når han var faldet i søvn. Når han så sov på min arm gled jeg selv ned og lagde mig og tog en lille en på øjet så jeg selv var frisk når han var det.
Om natten som han på min mave, mave mod mave inde i vores seng, og efter noget tid kom han ned ved siden af mig, og så lige så stille sagde han selv fra og kom over i sin egen seng.

Jeg tror nogengange man skal lade være at prøve for meget med at ville flytte dem osv hvis du forstår. Men hvis du har det meget svært ved det skal i self se om i ik kan finde en løsning.

Men mit råd er at se det hele positivt og bare nyd det, for kommer en dag så vil han ik ligge der mere for så er det for kedeligt.

har ingen munlighed for at lægge ham fra mig når han først er fladet i søvn, for der går ikke mere end 2 min så er han vågen igen...

Det støreste problem er jo nok at han bliver så overtræt og så tager han kun 10 mins søvn og er lang fra nok... han sover pænt om natten er kun lige oppe og amme og skifte og så sover han igen.

men når vi når først på formiddagen og han har været vågen i 1½-2 timer er han ved at være godt brugt...

Håber virkelig det er en face han er inde i lige nu

Anmeld

14. juli 2009

Lise

Hej Sanne,

Hvad med at bruge en slynge eller en vikle? Så kan han ligge trygt og godt op ad moar og sove, mens du har armene fri til hvad du vil bruge dem til  

Min søn var også meget glad for at ligge på mig og sove da han var i den alder, men så vidt jeg husker det, nød jeg det allermest, fordi jeg syntes det var så hyggeligt. Kan også huske at når vi spiste, havde jeg ham på venstre arm, mens jeg skovlede ind med højre. Det var et yndigt syn!

Anmeld

14. juli 2009

SaNiNa

Lise skriver:

Hej Sanne,

Hvad med at bruge en slynge eller en vikle? Så kan han ligge trygt og godt op ad moar og sove, mens du har armene fri til hvad du vil bruge dem til  

Min søn var også meget glad for at ligge på mig og sove da han var i den alder, men så vidt jeg husker det, nød jeg det allermest, fordi jeg syntes det var så hyggeligt. Kan også huske at når vi spiste, havde jeg ham på venstre arm, mens jeg skovlede ind med højre. Det var et yndigt syn!

har fået sådan en ringslyngel men v kan slet ikke få den til at fungere han ligger slet ikke godt i den ved ikke om jeg er for lille og han for stor

Anmeld

14. juli 2009

Lise

Jeg havde også selv en ringslynge, og blev aldrig rigtig glad for den. Men jeg ville helt sikkert prøve en strækvikle i stedet... Kender du ikke nogen du kan låne en af, så du kan prøve det?

Anmeld

14. juli 2009

SaNiNa

Lise skriver:

Jeg havde også selv en ringslynge, og blev aldrig rigtig glad for den. Men jeg ville helt sikkert prøve en strækvikle i stedet... Kender du ikke nogen du kan låne en af, så du kan prøve det?

kender desværre ingen som har de da vi er de første vi vores omgangkreds som har fået barn

Anmeld

18. juli 2009

Louise&Mille

Hej Sanne!
Min datter på 4 måneder vil også MEGET gerne falde i søvn hos mig, og når hun har det sådan er det KUN MIG der duer. Tænker på, om det betyder noget videre hen, det skulle jo helst ikke fortsætte, så hun stadig vil falde i søvn hos mig når hun bliver ældre. Men men, man gør jo det der virker, også selvom folk siger at det er en dårlig vane at de skal ligge hos en og falde i søvn. Det er vel helt almindeligt at man gør, hvad man ved der virker.
Det var bare lige lidt tanker der faldt mig ind da jeg så dit indlæg.

Har du prøvet en taggies nusseklud til at berolige din søn, så han bedre kan falde i søvn. Jeg har lige anskaffet mig en og den er suveræn. Ta et kig på hjemmesiden babylille og søg på taggies. Det vil være mit bedste råd til dig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.