appelsin/orange mousse/creme hjælp ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2013

LRJ

Hvordan ville i lave det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Mother-love

Jeg brugte en opskrift jeg fandt på nettet for noget tid siden. Men husblassen ville ikke stivne hvorfor ved jeg ikke. Så det blev en gang smat.
Hvad med evt. At bare piske fløde godt stiv og så komme appelsin får i. Og evt. Lidt frisk revet appelsinskal?

Anmeld

27. juli 2013

LRJ

Havanagila skriver:

Jeg brugte en opskrift jeg fandt på nettet for noget tid siden. Men husblassen ville ikke stivne hvorfor ved jeg ikke. Så det blev en gang smat.
Hvad med evt. At bare piske fløde godt stiv og så komme appelsin får i. Og evt. Lidt frisk revet appelsinskal?

Bare gøre ligesom hvis jeg lavede jordbærmousse ?
Tænkte nemlig at proppe lidt appelsinmarmelade i for at få en ordentlig appelsin smag

Anmeld

27. juli 2013

Mother-love

LRJ skriver:

Bare gøre ligesom hvis jeg lavede jordbærmousse ?
Tænkte nemlig at proppe lidt appelsinmarmelade i for at få en ordentlig appelsin smag

Nu ved jeg ikkehvordan du laver jordbær mousse. Men ja du kan også komme appelsin marmelade i. Det tror jeg vil være bedre end saft.

Anmeld

27. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du bare vil lave det med flødeskum, så ska du bare piske fløden normalt, også komme fint revet skald fra en økologisk appelsin i. Vh stine

Anmeld

28. juli 2013

LRJ

StineW79 skriver:

Hvis du bare vil lave det med flødeskum, så ska du bare piske fløden normalt, også komme fint revet skald fra en økologisk appelsin i. Vh stine

Okay tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.