Updates!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
5 synes godt om
27. juli 2013

Lykke:)

Hej allesammen

Synes det er på tide, at vi laver en lille update omkring hvordan det går og hvordan graviditeten er forløbet indtil videre?

Jeg har termin den 7 december og er idag 21+0.
Vi skal have en lille dreng, som vi har valgt skal hedde Julius - et ret spontant navneønske fra min side, men heldigvis var min kæreste med på det, efter et lille stykke tid, og da vi fandt ud af, at min oldemors far hed det, ja så skulle det bare være det

Jeg mærker ham hver dag, og hvor er det bare en fantastisk følelse! Jeg synes, at det er så hyggeligt når han liller og hygger sig i min mave

Jeg er desværre blevet sygemeldt med bækkenløsning - så synes efterhånden ventetiden er LANG til december!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Lotus86

Sikke et sødt navn

Surt med bækkenløsning, det må bestemt ikke være sjovt

Jeg er 20+5 i dag, venter en lille pige, som formentlig skal hedde Sophia Mærker hende også hver dag, og elsker de små blide puf

Jeg har det strålende, har ingen gener andet end lidt smerter i lænden en gang i mellem, så det er til at leve med

Anmeld

28. juli 2013

Lykke:)

Lotus86 skriver:

Sikke et sødt navn

Surt med bækkenløsning, det må bestemt ikke være sjovt

Jeg er 20+5 i dag, venter en lille pige, som formentlig skal hedde Sophia Mærker hende også hver dag, og elsker de små blide puf

Jeg har det strålende, har ingen gener andet end lidt smerter i lænden en gang i mellem, så det er til at leve med

Tusind tak! - Sophia stod faktisk også på min liste, super skønt navn!

Nej, det er ikke det sjoveste! smertefuldt og føler tiden går dobbelt så langsomt nu

Det lyder ellers til, at du har det dejligt!

Anmeld

28. juli 2013

mrhl

Jeg er 22+0 i dag, og har termin d. 1/12 og det er en lille pige!
Vi har snakket meget om navne, men har endnu ikke taget en beslutning. Men tror det bliver en Karla, Freja eller Alberte.... Det må tiden vise

Jeg mærker liv hver dag, nogen gange i sådan en grad at jeg bliver helt forskrækket

Jeg lider meget af lændesmerter, og kvalme og hovedpine er jeg heller ikke sluppet helt af med endnu, desværre. Men i forhold til hvor dårligt jeg havde det de første tre måneder, er det lige til at overkomme.....

- Mille

Anmeld

28. juli 2013

Guldet

Hejsa - her går det os godt! Vi venter os en skøn lillesøster d.2 dec - har en stor pige på snart 5 år d.28 dec. Så 2 dejlige decemberbørn. Jeg er i uge 22 imorgen jeg mærker kun små puf - ikke det helt store af at være andengangsgravid. Men min moderkage ligger delvis foran og blokere ! Så håber snart den flytter sig ;-) ellers har jeg det super godt, glemmer til tider at jeg er gravid! ;-) navn er vi blevet enige om . Men det er hemmeligt indtil føslen

Anmeld

28. juli 2013

grinny

En lille update fra mig 

Jeg er idag 18+6 og venter en lille dreng 

Jeg mærkede ham første gang 17+3, men det er stadig ikke hverdag og skal virkelig ligge stille når han bevæger sig  Glæder mig til at mærke ham tydeligere og hver dag  

Jeg fik af vide at jeg havde begyndende bækkenløsning allerede 15+0 og det bliver lidt værre for hver dag selvom jeg prøver at slappe af, men nu er jeg gået på 5 ugers ferie så håber på at det hjælper lidt på det 

Anmeld

29. juli 2013

Leth

Jeg er 22+6 i dag med termin d. 3/12  Det er en lille dreng, der ligger i maven og han er meget livlig - hver dag, så det er super skønt 

Navn er vi ikke blevet så meget klogere på endnu, men det kommer jo nok 

Jeg har det ellers helt fantastisk i graviditeten og har ikke nogle voldsomme gener. Er lidt træt hen på eftermiddagen, men det er jo til at leve med  Har indtil videre taget 4 kg på (normalt bmi) så må vi se om det nu tager voldsomt til med vægtstigning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.