Indkøb i usa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
4 svar
4 synes godt om
27. juli 2013

Dianabk

Hej alle.

Jeg står og skal til USA på ferie.

Tænker på hvordan er reglerne hvis man vil købe en barnevogn derovre - kan tit få tingene billigere der ovre

Vil den blive taget i tolden eller er det kun hvis jeg bestiller over nettet man kan risikere det?

Håber der nogen som kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

(august)

Hej 

Mener der er en grænse for hvor meget men må indføre for på ca 3200, så der skal betales told og afgifter af alt over det. 

God tur

Anmeld

27. juli 2013

SjeBets

http://www.toldpriser.dk/toldregler

Følgende regler gælder hvis du har varer med hjem fra et ikke-EU land:

Kommer du med fly eller skib fra et land uden for EU, må du nu have varer med hjem for 3.250 kr., uden at du skal betale told og afgifter.

Hvis du rejser med bil, bus eller tog fra et land uden for EU, må du have varer med hjem for 2.250 kr. uden at betale told og afgifter.

Fra Skat

Anmeld

2. august 2013

Lenats31

Dianabk skriver:

Hej alle.

Jeg står og skal til USA på ferie.

Tænker på hvordan er reglerne hvis man vil købe en barnevogn derovre - kan tit få tingene billigere der ovre

Vil den blive taget i tolden eller er det kun hvis jeg bestiller over nettet man kan risikere det?

Håber der nogen som kan hjælpe mig

der skal betales told og gebyrer af alt du bringer med tilbage af børneudstyr fra USA.

Anmeld

2. august 2013

hekran

Der er jo også problemet med, at en barnevogn vejer godt og kommer til at koste overvægt som baggage.

Desuden er barnevogne ikke så hyppige i USA som her, så ville næsten tro, du ville finde et større udvalg af kvalitetsvogne her. De bruge dem ganske enkelt ikke. Børnene sover inde og de går ingen steder, men kører. Bare min firkantede erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.