Reima størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.700 visninger
15 svar
1 synes godt om
27. juli 2013

B&J

hvordan er Reima i størrelserne??? er de store eller små eller???

det er nemlig svært når man handler på nettet og vi har ikke lige en butik de er i ikke hvad jeg har set og det ser så godt du deres tøj og især til vinter ja er lidt tidlig ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Lone Jakobsen

nu har mindstemand kun haft en enkelt flyverdragt fra Reima, men jeg synes den var ret stor i det.

til gengæld oplevede jeg det ikke som noget problem. han brugte den både da han var 1½ og 2½ og det var en 86

Anmeld

27. juli 2013

B&J

Lone Jakobsen skriver:

nu har mindstemand kun haft en enkelt flyverdragt fra Reima, men jeg synes den var ret stor i det.

til gengæld oplevede jeg det ikke som noget problem. han brugte den både da han var 1½ og 2½ og det var en 86

Super jamen gør ikke noget hvis bene er lidt for dem puffer man bare lidt op det er mere fordi han er en slank dreng og det er træls hvis han nærmest går i en der er 3 nummer for stor

Anmeld

27. juli 2013

Lone Jakobsen

B&J skriver:

Super jamen gør ikke noget hvis bene er lidt for dem puffer man bare lidt op det er mere fordi han er en slank dreng og det er træls hvis han nærmest går i en der er 3 nummer for stor

altså Rasmus har altid været en bette splint, og selv om dragten er rummelig, så havde han det super godt i den

Anmeld

27. juli 2013

L&V

De er ret store i det vil jeg sige

Anmeld

27. juli 2013

LinLin

Jeg synes store... Adam havde en flyverdragt i str 80 den vinter han brugte 86/92 i alt andet tøj. Og den var rigeligt stor da vinteren var forbi (så jeg er glad for jeg tog chancen vinteren før, da jeg købte den med 70 % rabat )

Anmeld

27. juli 2013

B&J

Månsson skriver:

De er ret store i det vil jeg sige

pyhh så bliver det svært kan jeg godt se for er bange for han vil svømme i den

Anmeld

27. juli 2013

B&J

LinLin skriver:

Jeg synes store... Adam havde en flyverdragt i str 80 den vinter han brugte 86/92 i alt andet tøj. Og den var rigeligt stor da vinteren var forbi (så jeg er glad for jeg tog chancen vinteren før, da jeg købte den med 70 % rabat )

uhh det var da et super tilbud med 70% super lækkert..

men pyhh det bliver en svær opgave kan jeg høre

Anmeld

27. juli 2013

Fenja09

B&J skriver:

hvordan er Reima i størrelserne??? er de store eller små eller???

det er nemlig svært når man handler på nettet og vi har ikke lige en butik de er i ikke hvad jeg har set og det ser så godt du deres tøj og især til vinter ja er lidt tidlig ude

De er store i størrelsen. Min datter fik en jakke da hun var str 74 i str 74, og der var den alt for stor. Nu er hun str 86 og passer den perfekt!

Når det kommer til Reima, så vil jeg tage et nr mindre - eller dvs. hvis min datter er str 86 og skal bruge den til vinter vil jeg stadig købe str 86.

/Fenja

Anmeld

27. juli 2013

B&J

Fenja09 skriver:

De er store i størrelsen. Min datter fik en jakke da hun var str 74 i str 74, og der var den alt for stor. Nu er hun str 86 og passer den perfekt!

Når det kommer til Reima, så vil jeg tage et nr mindre - eller dvs. hvis min datter er str 86 og skal bruge den til vinter vil jeg stadig købe str 86.

/Fenja

okay ja puhh det er en svær opgave dette her for daniel er meget lille og spinkel og vil jo gerne have han holdes varm men jaaa han bruger nemlig en 98-104 så det vil sige han kun skal have en 98??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.