Gjorde det alligevel !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
9 svar
4 synes godt om
27. juli 2013

christina92

Ja jeg gjorde det alligevel

Er startet på hvidkålskuren i dag sammen med kæresten.

Er SÅ spændt på hvordan det kommer til at gå.

Er der nogen der har erfaringer med den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Merii

Hvad går den ud på for jeg mangler lige 14 kg endnu og synes vægten står stille

Anmeld

27. juli 2013

Juliekp

christina92 skriver:

Har ikke erfaring med den, men du må da endelig fortælle hvordan det er gået om 2-3 uger  

Jeg har kun læst ting om den. Den kur skulle være SÅ usund, da man sulter sin krop og kommer til at mangle vildt meget energi. Og selvom man taber sig rigtig meget i starten (hvilket heller ikke er sundt), så begynder det at halte når man kommer lidt længere frem. Og hvad jeg har læst mig frem til, har nogle folk tabt sig vildt meget, men taget næsten det hele på igen. 

Men pøj pøj med det

Anmeld

27. juli 2013

Bshizzle

Jeg har prøvet den (ihvertfald den hvidkål kur jeg kender) 

Fik SÅ meget luft og ondt i maven 

Men tog hurtigt de samme kg på efter, da man er så sulten efter. 

Anmeld

27. juli 2013

SjeBets

Been there, done that ... og smed omkring 4-5 kg på de 14 dage, synes ikke det var slemt, men elsker også suppe og tomater ...

Men tog dem hurtig på igen men nok også fordi at jeg hurtig faldt tilbage i de vante rytmer, skal man gøre det skal man holde en eller anden form for kostændring bagefter ikke falde i det samme som før

Anmeld

27. juli 2013

christina92

Juliekp skriver:

Har ikke erfaring med den, men du må da endelig fortælle hvordan det er gået om 2-3 uger  

Jeg har kun læst ting om den. Den kur skulle være SÅ usund, da man sulter sin krop og kommer til at mangle vildt meget energi. Og selvom man taber sig rigtig meget i starten (hvilket heller ikke er sundt), så begynder det at halte når man kommer lidt længere frem. Og hvad jeg har læst mig frem til, har nogle folk tabt sig vildt meget, men taget næsten det hele på igen. 

Men pøj pøj med det

Den vare kun 7 dage  så er ikke sikker på det er den samme.

Anmeld

27. juli 2013

christina92

Merii skriver:

Hvad går den ud på for jeg mangler lige 14 kg endnu og synes vægten står stille

Det er et 7 dages forløb hvor din hovedkost er en grøntsagssuppe..

Så er der forskellige "tillægsting" hver dag for at sikre at kroppen får det man har brug for

Anmeld

27. juli 2013

FrkZier

christina92 skriver:

spændende
har du et link? ikke at jeg skal igang lige pt da jeg tænker det ikke er skide godt for mælke produktionen

hvor meget forventer du ca at du ville kunne smide på de 7 dage?

Anmeld

27. juli 2013

gokkelok

Det er en kur man kan anvende hvis man er sengeliggende. Hvis man skal kunne fungerei hverdagen, så dur den bare slet ikke. Man bliver såååå sulten. 

Anmeld

28. juli 2013

christina92

FrkZier skriver:

spændende
har du et link? ikke at jeg skal igang lige pt da jeg tænker det ikke er skide godt for mælke produktionen

hvor meget forventer du ca at du ville kunne smide på de 7 dage?

Jeg kan lige scanne den og sende til dig på FB

Jeg aner ikke hvor meget jeg kommer til at tabe. der står at hvis man følger den 100% vil man kunne tabe mellem 5-8½ kg. men det gælder selvf nok mere for folk med et højere BMI end mit  Bare jeg har tabt noget er jeg tilfreds

Og nej tror bestemt ikke det er godt for amningen  også derfor jeg først får gjort noget nu, nu hvor vi alligevel har taget beslutningen om at stoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.