Anonym23 skriver:
Hej alle dejlige damer
Så er jeg blevet gravid igen!!!! 
Er simpelhen så glad!
Men jeg er også mega bange for at det skal gå galt igen.
Har haft 2 SA og en MA i uge 8/9 inden for et år, så det at jeg tester positivt betyder ikke nødvendigvis at der blir en baby ud af det
Hvad har I andre der har tabt før gjort for at holde på barnet og holde nerverne i ro?
Kan man få tidlig scanning fordi man har tabt før?
Har I fået taget blodprøver eller bare stolt på hjemmetest?
Tør næsten ikke tro på det!
Stort tillykke
Jeg har selv været igennem et lignende forløb. Smed p-pillerne i september 2011, blev gravid i juni 2012, som så viste sig at være en graviditet udenfor livmoderen, som blev opdaget i uge 9.
Jeg havde så en SA i september 2012 og en bio i oktober 2012.
I marts 2013 blev jeg gravid igen. Og hold nu op hvor var det en følelsesmæssig rutsjetur. Jeg var fuldstændig panisk det første stykke tid. Den første uges tid var jeg meget pessimistisk og prøvede på ikke at glæde mig for meget. Da jeg bar 6+4 (7+0 efter fastsættelse af termin til NF) blev jeg akut indlagt med mistanke om endnu en graviditet udenfor livmoderen. Men vi så den fineste lille spire på scanningen. Jeg blev lidt mere rolig, men sagde til mig selv, at jeg ikke ville glæde mig alt for meget før NF var overstået. Mest for at beskytte mig selv. Men ville nu ikke have været foruden de to tidlige scanninger jeg var til

for at den lille spire bliver der denne gang
Anmeld