26+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2013

BigHope13

AnnL skriver:

Fin mave

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

jepsen, så nåede vi da også til 26+0 med vores lille basse dreng

Har denne uge været til 2 lægeundersøgelse, som var en lidt blandet fornøjelse, men alt viste sig at være tip top i orden, og indtilvidere siger vægten + 4,5 kg

jeg synes jeg har det fantastisk godt , bortset fra om natten føj hvor har det været ulideligt varmt om natten denne uge, og jeg føler mig bare sååååå tung og kan ikke finde en behagelig stilling at ligge i. I nat var jeg så fristet til at vække kæresten for at få ham til at hjælpe mig med at komme rundt men gjorde det dog ikke hah

i går aftes var vi til 25 års fødselsdag ved en veninde, og ihhh hvor fik maven bare tonsvis af opmærksomhed. Det var faktisk rigtig rart og hyggeligt
synes selv den vokser med raket fart disse dage, og den bliver mere og mere sten hård for hver dag der går, så nu føler jeg mig ikke så "vamset" mere

i får 2 billeder , det ene med inspiration fra en anden bruger herinde farvel fødder

Ihhhhhh hvor er du fiiiiiiiin... 

Anmeld

28. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Ihhhhhh hvor er du fiiiiiiiin... 

Tusind tak søde du
Kommer der snart nyt billede fra dig og bøllerne håber i har det godt her i varmen

Anmeld

28. juli 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Tusind tak søde du
Kommer der snart nyt billede fra dig og bøllerne håber i har det godt her i varmen

Det gør det/der.. Har bare haft en hektisk tid..

Min morfar blev gift igår.. 

Anmeld

28. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

TTiTidTide

Det gør det/der.. Har bare haft en hektisk tid..

Min morfar blev gift igår.. 

Tiden flyver også bare afsted ind imellem
ej hvor skønt stort tillykke til ham

det vigtigste er i har det godt
det bare mig som er så nysgerrig Hehe

Anmeld

28. juli 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

Tiden flyver også bare afsted ind imellem
ej hvor skønt stort tillykke til ham

det vigtigste er i har det godt
det bare mig som er så nysgerrig Hehe

Min mave er gigantisk.. Noget større end din GG.. 

Anmeld

28. juli 2013

Kris89

ihh så fin du er

og hvor sker der også bare meget med din mave lige i tiden - helt vildt

Anmeld

28. juli 2013

christina92

BigHope13 skriver:

jepsen, så nåede vi da også til 26+0 med vores lille basse dreng

Har denne uge været til 2 lægeundersøgelse, som var en lidt blandet fornøjelse, men alt viste sig at være tip top i orden, og indtilvidere siger vægten + 4,5 kg

jeg synes jeg har det fantastisk godt , bortset fra om natten føj hvor har det været ulideligt varmt om natten denne uge, og jeg føler mig bare sååååå tung og kan ikke finde en behagelig stilling at ligge i. I nat var jeg så fristet til at vække kæresten for at få ham til at hjælpe mig med at komme rundt men gjorde det dog ikke hah

i går aftes var vi til 25 års fødselsdag ved en veninde, og ihhh hvor fik maven bare tonsvis af opmærksomhed. Det var faktisk rigtig rart og hyggeligt
synes selv den vokser med raket fart disse dage, og den bliver mere og mere sten hård for hver dag der går, så nu føler jeg mig ikke så "vamset" mere

i får 2 billeder , det ene med inspiration fra en anden bruger herinde farvel fødder

Bliver jo helt skruk!

SÅ fin en babyhule

Anmeld

28. juli 2013

Mother-love

Fin babybolig

Anmeld

28. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

HelHeh

Min mave er gigantisk.. Noget større end din GG.. 

Hehe der er jo også to
er glad for min ikke er større da, Pyha synes efterhånden allerede den er godt tung og varm at slæbe rundt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.