Slap nu af hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.452 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2013

Anonym trådstarter

Må først lige sige at det er nok lidt klamt så læs ikke videre hvis du er sart

Jeg stoppede midt i en pakke p-piller. Og fik mens dagen efter som stoppede i mandags.
Jeg har jo så gået og taget æl test de sidste 3 dage. Og kan se test stregen bliver lidt tydeligere fra dag til dag.

Men så her for lidt tid siden. Fik jeg nogle jag i underlivet hvorefter jeg så kunne mærke noget i min trusser og tænkte at jeg måske havde fået mens igen da min krop jo kan være forvirret fordi jeg er stoppet midt i en p-pille pakke.

Da jeg så skulle tørre mig kunne jeg trække en ret stor klump ud af skeden. Slimen var sej og fast i det. Men kunne stadig trækkes der var lidt brunt/ blod i det.
Hvad er dette? Jeg har stadig lidt uro i mit underliv. Som i mens smerter. Eller har oplevet lidt smerter et par gange ved æl.

Æl testene er ikke positive men er det måske om et par dage. Men kan det virkelig passe jeg allerede nu får æl smerter? Hvis det altså er pga æl.

Og undre mig bare over den store klump jeg kunne trække ud af skeden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Swerg

gætter på æl slim

det har man et par dage op til æl

Anmeld

27. juli 2013

Anonym trådstarter

Elias2010<3 skriver:

gætter på æl slim

det har man et par dage op til æl

Også når det er sådan en stor klump tror hvis man kunne lægge det sammen ville det være på størrelse med en kugle lidt mindre end en golf kugle.

Anmeld

27. juli 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Enten æl slim og ellers er det måske kroppen der renser ud efter pillestop

Anmeld

27. juli 2013

Swerg

Anonym skriver:

Også når det er sådan en stor klump tror hvis man kunne lægge det sammen ville det være på størrelse med en kugle lidt mindre end en golf kugle.

Jeps. Sådan var min æl i sidste cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.