forstår det ikk.. tidligt gravididtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2013

decembermor

Testede i morges, men der var kun en næsten usynlig streg, de andre dage har jeg testet positiv, og jeg er gået 5 dage over tid, hvilket jeg ALDRIG gør. Og har muren i underlivet osv osv så er sikker på den er der, men vil bare gerne have så flot en test jeg lavdede da jeg ventede min søn.

Men lægen siger at det er fordi jeg ikke er ret langt henne (jeg har regnet mmig frem til 4+noget, men ok, så passer det nok med hvad lægen sagde at "babyen" kun er 2 uger, og jeg VED at ægget først satte sig fast Torsdag sidste uge, da jeg havde implationsblødning.

Men hold da op hvor er det frustrende!

Ved bare ikke hvornår jeg skal prøve at teste igen... Gider ikke teste hver dag, men omvendt gider jeg heller ikke bruge flere teste på et svagt positivi resultat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

Missy89

Tillykke med graviditeten
Men er det ikke ligegyldigt hvordan din test ser ud? Du er jo gravid og det er vel hovedsagen

Anmeld

27. juli 2013

decembermor

Missy89 skriver:

Tillykke med graviditeten
Men er det ikke ligegyldigt hvordan din test ser ud? Du er jo gravid og det er vel hovedsagen

ja, men det er fordi jeg er så dum at jeg sammenligner med fra da jeg ventede min søn, der testede jeg bragende positiv i første hug, kan så ikke huske hvor langt jeg var der

Og du har fuldstændig ret

Vil bare gerne være 100 % sikker (og det er man jo ikk før baby kommer til verden, I know)

Anmeld

27. juli 2013

Anonym8827

decembermor skriver:

ja, men det er fordi jeg er så dum at jeg sammenligner med fra da jeg ventede min søn, der testede jeg bragende positiv i første hug, kan så ikke huske hvor langt jeg var der

Og du har fuldstændig ret

Vil bare gerne være 100 % sikker (og det er man jo ikk før baby kommer til verden, I know)

Altså hvis lægen siger at den er der, så er det nok rigtigt. Testen bliver vel også mere Pink med tiden. Bare rolig

Anmeld

27. juli 2013

Lukas&Liam<3

En streg er jo en streg min var heller ikke særlig tydelig var også kun 4+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.