hvad bruger i af overtøj til de små for tiden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. marts 2008

Mor-jannie

her er william i flyver dragt men han sveder i den så overvejer om det mun er for varmt.
det er i autostolen og barne vogn med dunde let over (når vi er ude) der er os dune over når vi kommer ned i den kolde bil.

hvad går i???

kram jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2008

Joan ( Smallie )

Nåe vi er ude i barnevogn har Niels en flies ( Staves?) Jakke med foor i på hat og futter og en dyne over hans ben. Når vi er ude at køre har han bare lige jakke på og futter. Hvis vi skal længere har han ingen jakke på. Så køre jeg også selv uden jakke.
Men det skal så også lige siges at han er en MEGET varm dreng. Hvis jeg putter ham i en flyver dragt koger han helt når han kommer ud igen.

Jeg fornemmer han har det tilpas med det han har på nu. Og hvis det er lidt koldt en dag ligger han sig bare ned i barnevognen og trækker dynen op.

Hilsen Joan

Anmeld

20. marts 2008

Sille

hvis det er meget koldt som i øjeblikket får hun flyverdragt på, hue og futter + tæppe og dyne i barnevogene, når hun skal sove.. Ja meget, men hun sveder ikke..
hvis det er nogenlunde temperatur får hun fleeze-dragt, hue, futter på og dyne..

I bilen har hun fleeze-dragt på eller jakke, hue og futter..

Freja er dog ikke et "varmt" barn.. såhh...

Anmeld

20. marts 2008

Nadi

Oliver har hue, fleeze, vanter og sko på hvis vi skal ud, er han i barnevognen har han ikke sko på. Men er det meget koldt så får han termodragten på. Den synes jeg er god, for den holder på varmen uden at være for tykforet.
Og hans betræk på dynen er flonel som også holder godt på varmen, får nogle gange helt lyst til at kravle ned til ham nogle gange (L)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.