Michala skriver:
Vil bare lige høre om du selv spurgte efter en kontrolscanning, eller om du fik den tilbudt? Og om det giki igennem din læge?
Spørger da jeg også havde en SA inden, og da jeg så var til 1. lægesamtale spurgte jeg om der var mulighed for en kontrolscanning, men hun kiggede bare mærkeligt på mig, og spurgte "hvorfor dog det?" Og hun påstod så at man ikke fik noget ud af det alligevel, selvom jeg var i slutningen af uge 8....hun vidste ikke at hjertet allerede kunne ses.
Hejsa:09
Da jeg havde haft SA blev jeg scannet fr at være sikker på at jeg selv havde klaret det hele og ikke evt skulle have en udskrabning. Til den scanning snakkede jeg med scanningslægen om jeg ville blive fulgt tættere ved evt. kommende graviditet. Der sagde hun, at det kunne jeg godt, jeg skulle bare kontakte min læge.
Det gjorde jeg så i morges, og han synes også det var noget mærkeligt noget, men kunne godt se at scanningslægen havde skrevet det, så jeg skulle nok få henvisning. Men han synes det var tyndt grundlag, og ikke normal kotume.
Som han sagde så er der kvinder der har både 3 4 og 5 SA som ikke bliver kontrolscanetm og som han sagde,så giver scanning i uge 7/8 jo ikke sikekrhed for at man ikke aborterer i uge 10 fx. Det måtte jeg give ham ret i, men vil jo heller ikke sige nej til denne scanning, når jeg nu var blevet tilbudt den:0)
Knus
Christina
Anmeld