Lullaby skriver:
Jeg tænkte at jeg lige ville fortælle om min dejlige smukke datter der ofte driver mig til vanvid.
Det der med at vende fra ryg til mave og omvendt er absolut ikke noget som falder i damens interesse. Så det har hun kun gjort en gang. Uanset hvor meget vi prøver så er det bare slet ikke noget hun gider.
Hun sidder rigtig flot nu og har gjort det i et par mdr. Hun sidder gerne og leger på gulvet med hendes legetøj, når vi kører klapvogn sidder hun op og sidder i sin højstol og får mad.
Hun er rigtig elsket at sine søskende. De kysser og krammer hende vildt hele tiden. Hun smiler store smil når hun ser dem. Og de slås for at få lov til alting.
Hun er stadig en bandit med det her sovehalløj. Der er ingen rutiner i hendes søvnmønster. Feks igår stod hun op kl 7 og sov formiddagslur fra 10-11. Idag stod hun op kl. 6 og sover nu siden 8. Hun sover så en eftermiddagslur også men den er også som vinden blæser. Vi har måttet sløjfe den sidste powernap der lå ved en 17 tiden for hun ville slet, slet ikke. Så det endte med vi rokkede hende. Og det gider jeg bare ikke gøre resten af hendes sovetid så det droppede vi igen. Nu ligger hun sig så bare til nat ved en 19 tiden i stedet for 20 tiden. Så på mange områder bedre.
Sp var lidt bekymret for hende da hun var her til 6 mdrs tjek fordi hendes kurve både i højde og vægt var stagnerende så vi fik af vide, at hun skulle have mere mad og mindre babs. Så nu er vi op på fulde måltider hver dag. Og babs til dessert. Det gjorde så at i en lang periode havde hun meget ondt i maven så vi indførte en fast mellemtid der bestod af sveskemos. Det kunne hun godt lide og hendes afføring blev igen "normal" og unden gråd. Hun spiser alt undtagen frugt med fuldkorn i glas. Hun vil simpelthen ikke have det. Men ellers har hun mod på alt. Hun elsker melon og agurk som hun bare kan smovse med. Mathias er ved at dø når jeg giver hende det for hun grisser over det hele. Men hey, hun skal jo lære ikke?
Her lige et par billeder af min smukke baby som jeg knuselsker. Jeg tror dog også, at jeg snart har mørnet min mand til at vi ikke stopper ved de 3 vi har men at vi lige skal have en sidste med om et par år. Jeg skal dog ikke spørge når hun er hidsig og ikke sover
Mathias overtager barslen om lidt og så er det mig der skal tjene pengene. Men hold da op hvor har jeg svært ved det. 
Hyggelig tråd, hvilken mor elsker ikke at fortælle om sin guldklump 
Her går det også godt, der er fuld fart over feltet det meste af tiden. Magnus er rigtig god motorisk. Han vender sig fra ryg til mave uden problemer, dog ikke helt så let den anden vej. Han kan dreje rundt om sig selv ved at bruge benene når han ligger på maven og så er han også begyndt at skubbe sig lidt bagud. Han kan ikke sidde helt selv, men sagtens i højtol og mellem mine ben så jeg kan støtte ham lidt hvis han får for meget overbalance.
Det med maden er ikke noget vi er kommet ret meget i gang med. Han spiser grød en gang om dagen. Til aften og så får han flaske for resten. Har prøvet at give ham forskellige ting. Men han laver bræklyde og har også kastet noget af det op igen. Så lige nu er det bare grød og nogen gange blandet med grøntsager. Men frugt er han vild med, annanas, melon, æble er et hit.
Han er også vildt dygtig med sine hænder, yndlings tingen at lege med er snore også helt tynde nogen som snørrebånd. Så briohunden vi har bliver brugt flittigt (mest snoren) 
Han er utrolig nysgerrig og kigger rundt på alt omkring ham, og så smiler han til alle og charmer hvem han kan. Han er også helt vild med at hoppe, så vi har haft ham i en hoppegynge i kort tid ude hos mine forældre.
Jeg kunne vist blive ved og ved, der sker så meget lige nu og tiden flyver jo bare afsted. Jeg vil også lige ligge lidt billeder op af min skønne dreng.