Intet netværk på ny HTC one

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
12 svar
6 synes godt om
26. juli 2013

-Sigrid-

Jeg har fået min nye, flotte, fede HTC one idag! (juhuu!)
Men jeg har intet signal på den... Internettet fungere upåklageligt, men jeg kan ikke sms'e eller modtage opkald. 

Hvad gør jeg, hjælp en stakkels ikke-elektroniknørd!
(Min mand og jeg har begge CBB, har altid fungere perfekt og det gør han sogså lige nu )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

l.kjoeller

-Sigrid- skriver:

Jeg har fået min nye, flotte, fede HTC one idag! (juhuu!)
Men jeg har intet signal på den... Internettet fungere upåklageligt, men jeg kan ikke sms'e eller modtage opkald. 

Hvad gør jeg, hjælp en stakkels ikke-elektroniknørd!
(Min mand og jeg har begge CBB, har altid fungere perfekt og det gør han sogså lige nu )

gå ind og lave en reinstallering eller en opdatering af software evt. tænker du kan gøre det via deres hjemmeside.

Anmeld

26. juli 2013

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

gå ind og lave en reinstallering eller en opdatering af software evt. tænker du kan gøre det via deres hjemmeside.

og så selvfølgelig søg på netværk

Anmeld

26. juli 2013

incognito

Har du fået nyt simkort? Den kræver jo microsimkort. For så kan der godt gå lidt tid inden det virker. Det fik jeg at vide hos TDC 

Anmeld

26. juli 2013

-Sigrid-

l.kjoeller skriver:

Så langt var jeg kommet - efter 8 timer 

Anmeld

26. juli 2013

-Sigrid-

incognito skriver:

Har du fået nyt simkort? Den kræver jo microsimkort. For så kan der godt gå lidt tid inden det virker. Det fik jeg at vide hos TDC 

Ja!
Hvornår begyndte dit at virke?  

Anmeld

26. juli 2013

-Sigrid-

l.kjoeller skriver:

I'll do dat

Anmeld

26. juli 2013

incognito

-Sigrid- skriver:

Ja!
Hvornår begyndte dit at virke?  

Da jeg var derinde i mandags, fortalte gutten i butikken, at der officielt kan gå 24 timer inden det virker - men at det nok ville virke efter en halv time. Jeg var hjemme omtrent en time senere, og der virkede det. Men jeg kan forestille mig, at det kan være forskelligt. Dette var som sagt ved TDC

Og tillykke med købet - jeg købte selv en HTC One i søndags

Anmeld

26. juli 2013

-Sigrid-

incognito skriver:

Da jeg var derinde i mandags, fortalte gutten i butikken, at der officielt kan gå 24 timer inden det virker - men at det nok ville virke efter en halv time. Jeg var hjemme omtrent en time senere, og der virkede det. Men jeg kan forestille mig, at det kan være forskelligt. Dette var som sagt ved TDC

Og tillykke med købet - jeg købte selv en HTC One i søndags

Tak
Den er bare fin

Anmeld

26. juli 2013

-Sigrid-

l.kjoeller skriver:

Jeg glemte helt at sige tak  - Tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.