23+4 med tvillinger (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
5 svar
15 synes godt om
26. juli 2013

Rikke2404

Pga en hurtig flytning, har jeg desværre ikke haft tid til at lægge billeder ind af maven, men syntes at tiden var inde nu. Jeg er 23+4 idag i sidste ugevar vi til scanning, og der blev pigerne skønnet til at veje 421 og 441 gram. Små guldklumper

Min kæreste er også heldig at mærke gode store spark hver dag. Det føles altså også lidt vildt, når de går til den på samme tid  

Indtil videre, er jeg -2 kg fra den vægt jeg startede med da jeg blev gravid, så det er jo skønt! 

Glæder mig til d. 31, til endnu en scanning, hvor min dejlige mor får lov til at tage med mig  Er sikker på det bliver en oplevelse for hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

B&J

super fin mave og det må være vildt der inde når der er 2 til at sparke og mosle rundt

Anmeld

26. juli 2013

mommy1991

Rikke2404 skriver:

Pga en hurtig flytning, har jeg desværre ikke haft tid til at lægge billeder ind af maven, men syntes at tiden var inde nu. Jeg er 23+4 idag i sidste ugevar vi til scanning, og der blev pigerne skønnet til at veje 421 og 441 gram. Små guldklumper

Min kæreste er også heldig at mærke gode store spark hver dag. Det føles altså også lidt vildt, når de går til den på samme tid  

Indtil videre, er jeg -2 kg fra den vægt jeg startede med da jeg blev gravid, så det er jo skønt! 

Glæder mig til d. 31, til endnu en scanning, hvor min dejlige mor får lov til at tage med mig  Er sikker på det bliver en oplevelse for hende 

Fin, rund mavse Dejligt med masser af aktivitet

Anmeld

26. juli 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

så fin

jeg vil super gerne bytte med dig

her sparker de ikke på samme tid, men på hvert sit tidspunkt så når den ene er stoppet starter den anden og når den anden så er stoppet forsætter den ene igen

så her går det med spark i et par timer i maven haha men super dejlig følelse

Anmeld

26. juli 2013

Rikke2404

B&J skriver:

super fin mave og det må være vildt der inde når der er 2 til at sparke og mosle rundt

Tusind tak ja det er lidt sjovt, men også skønt!  

Anmeld

26. juli 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

så fin

jeg vil super gerne bytte med dig

her sparker de ikke på samme tid, men på hvert sit tidspunkt så når den ene er stoppet starter den anden og når den anden så er stoppet forsætter den ene igen

så her går det med spark i et par timer i maven haha men super dejlig følelse

Tusind tak! haha, jamen det er jo herligt! Min ene sparker mig ved ribbenene og den anden på blæreren, og så på samme tid, 2/3 af dagen.  Nyder faktis lidt nogengange når de falder til ro. Selvom det jo er fantastisk at mærke så meget til dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.