Koldskål til pige på 10 måneder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.511 visninger
10 svar
8 synes godt om
26. juli 2013

EnSødMor

Hej piger.. ;-) 

Vi er store koldskåls spiser herhjemme, især i disse varme dage, men min datter har altid fået noget ordentlig mad til aftensmad, men her når det er varmt spiser hun faktisk ikke så meget som hun plejer, jeg tænker om jeg må give hende koldskål til aftensmad, self med lidt kammerjunkere i...??  

Eller er det ikke et "ordentligt" måltid??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Kamulla

vi kan sagtens spise koldskål som aftensmåltid de varme sommer dage... der er sulten ikke den største... 

Anmeld

26. juli 2013

Kløver

Sagtens vi får det også indimellem

Anmeld

26. juli 2013

SHERO

Tror jeg ville give det med cornflakes i i stedet, så meget sukker om aftenen tror jeg ville gøre min søn kulleret... vi fiK det altid med cornflakes da vi var børn :-)

Anmeld

26. juli 2013

EnSødMor

Tullen85 skriver:

Tror jeg ville give det med cornflakes i i stedet, så meget sukker om aftenen tror jeg ville gøre min søn kulleret... vi fiK det altid med cornflakes da vi var børn :-)

Jeg puttede havregryn i og det røg ned ;-) Super dejligt! Man orker jo næsten ikke at lave mad i denne varme!  

Anmeld

26. juli 2013

Faith

Jeg ville ikke give mine børn koldskål til aftensmad. Synes ikke det er aftensmad.

Anmeld

26. juli 2013

MorDk

Tullen85 skriver:

Elsker cornflakes...

Anmeld

26. juli 2013

MorDk

Frk-S skriver:

Jeg puttede havregryn i og det røg ned ;-) Super dejligt! Man orker jo næsten ikke at lave mad i denne varme!  

Det er OK engang imellem at sløjfe aftensmaden og lave lidt nemt og hyggeligt, MEN det mætter bare ikke særlig meget. Jeg havde personligt valgt at lade hende smage lidt måske... og så lave en portion grød eller smørre en klappet istedet... Men sådan er man så forskellige.

Anmeld

26. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Koldskål er ikke aftensmad. Jeg ville lave rigtig mad og så måtte der bliver spist det der blev spist

Anmeld

26. juli 2013

EnSødMor

MorDk skriver:

Det er OK engang imellem at sløjfe aftensmaden og lave lidt nemt og hyggeligt, MEN det mætter bare ikke særlig meget. Jeg havde personligt valgt at lade hende smage lidt måske... og så lave en portion grød eller smørre en klappet istedet... Men sådan er man så forskellige.

Hun fik så også noget grød efter koldskålen, da jeg nægtede at tro på det ville mætte hende med så lidt, så det spiste hun halvdelen af... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.