Jeg har været til kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
10 svar
17 synes godt om
26. juli 2013

asff

Og den lille baby boo, ville absolut ikke samarbejde! Den lå med krydsede ben og stak hånden ned foran skridtet. vi blev altså lidt utålmodige rystede både røv og mave og var flere gange ude og hoppe - så slog den bare en kolbøtte, og lå med krydsede ben den anden vej.. Altså! 

men til sidst fik hun et ordentligt billede af vidunderet - OG VI SKAL HAVE EN PIGE!!!!!

Total lykke i dag - hvor er det stort !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Lukas&Liam<3

Tillykke
Hvor har du fået det lavet og i hvilken uge?

Anmeld

26. juli 2013

asff

Maria&Lukas skriver:

Tillykke
Hvor har du fået det lavet og i hvilken uge?

Tak 

Hos jordemoder.dk og er 14+0 de er rigtig søde, og selvom hun kun havde 15 min til at lave scanningen, brugte hun 30 min.

Anmeld

26. juli 2013

tankai

asff skriver:

Og den lille baby boo, ville absolut ikke samarbejde! Den lå med krydsede ben og stak hånden ned foran skridtet. vi blev altså lidt utålmodige rystede både røv og mave og var flere gange ude og hoppe - så slog den bare en kolbøtte, og lå med krydsede ben den anden vej.. Altså! 

men til sidst fik hun et ordentligt billede af vidunderet - OG VI SKAL HAVE EN PIGE!!!!!

Tillykke 

Anmeld

26. juli 2013

asff

tankai skriver:

Tillykke 

Tak

Anmeld

26. juli 2013

gædde/gitte

asff skriver:

HA HA HA!

Så skal hun bare blive ved med at krydse ben til hun bliver 30 år og gift

Anmeld

26. juli 2013

asff

gædde/gitte skriver:

HA HA HA!

Så skal hun bare blive ved med at krydse ben til hun bliver 30 år og gift

Hahahah sjovt, det siger faren også! 

Anmeld

26. juli 2013

Lukas&Liam<3

asff skriver:

Tak 

Hos jordemoder.dk og er 14+0 de er rigtig søde, og selvom hun kun havde 15 min til at lave scanningen, brugte hun 30 min.

Okay, der er måske lige langt nok må finde en anden.

Anmeld

26. juli 2013

BigHope13

asff skriver:

Ej hvor skønt stort tillykke med det. det bare skønt at vide hvad der gemmer sig derinde

Anmeld

26. juli 2013

asff

BigHope13 skriver:

Ej hvor skønt stort tillykke med det. det bare skønt at vide hvad der gemmer sig derinde

Det er MEGA stort og meget mere virkeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.