Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og den lille baby boo, ville absolut ikke samarbejde! Den lå med krydsede ben og stak hånden ned foran skridtet. vi blev altså lidt utålmodige rystede både røv og mave og var flere gange ude og hoppe - så slog den bare en kolbøtte, og lå med krydsede ben den anden vej.. Altså!
men til sidst fik hun et ordentligt billede af vidunderet - OG VI SKAL HAVE EN PIGE!!!!!
Total lykke i dag - hvor er det stort !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria&Lukas skriver: Tillykke Hvor har du fået det lavet og i hvilken uge?
Tillykke Hvor har du fået det lavet og i hvilken uge?
Tak
Hos jordemoder.dk og er 14+0 de er rigtig søde, og selvom hun kun havde 15 min til at lave scanningen, brugte hun 30 min.
asff skriver: Og den lille baby boo, ville absolut ikke samarbejde! Den lå med krydsede ben og stak hånden ned foran skridtet. vi blev altså lidt utålmodige rystede både røv og mave og var flere gange ude og hoppe - så slog den bare en kolbøtte, og lå med krydsede ben den anden vej.. Altså! men til sidst fik hun et ordentligt billede af vidunderet - OG VI SKAL HAVE EN PIGE!!!!! Total lykke i dag - hvor er det stort !!!
Tillykke
tankai skriver: Tillykke
gædde/gitte skriver: HA HA HA!Så skal hun bare blive ved med at krydse ben til hun bliver 30 år og gift
HA HA HA!Så skal hun bare blive ved med at krydse ben til hun bliver 30 år og gift
Hahahah sjovt, det siger faren også!
asff skriver: Tak Hos jordemoder.dk og er 14+0 de er rigtig søde, og selvom hun kun havde 15 min til at lave scanningen, brugte hun 30 min.
BigHope13 skriver: Ej hvor skønt stort tillykke med det. det bare skønt at vide hvad der gemmer sig derinde
Ej hvor skønt stort tillykke med det. det bare skønt at vide hvad der gemmer sig derinde
Det er MEGA stort og meget mere virkeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128