hård afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

Er ano da jeg sys emnet er lidt grænseoverskridende.

Er der andre end mig der oplever ekstrem hård afføring under graviditeten? er 27+3 og har oplevet nu for 2. gang denne uge at have så hård afføring at jeg (sprækker) i endetarmen, altså at jeg rent faktisk bløder når først det er kommet ud. Det var jo en gigantisk klump jeg lige er kommet af med og tror det tog mig 10 min før den var ude og AV AV AV!!!!

spiste godt nok en banan inden jeg gik i seng igår, men kun en.

andre der oplever det samme? føles jo som om baby kunne risikere at komme med ud så meget "presser" jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Er der andre end mig der oplever ekstrem hård afføring under graviditeten? er 27+3 og har oplevet nu for 2. gang denne uge at have så hård afføring at jeg (sprækker) i endetarmen, altså at jeg rent faktisk bløder når først det er kommet ud. Det var jo en gigantisk klump jeg lige er kommet af med og tror det tog mig 10 min før den var ude og AV AV AV!!!!

andre der oplever det samme? føles jo som om baby kunne risikere at komme med ud så meget "presser" jeg..

Jeg er begyndt at tage 1 magnesia 2 gange dagligt med 12 timer imellem og det har hjulpet.. Et råd fra min læge..

Anmeld

26. juli 2013

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Jeg er begyndt at tage 1 magnesia 2 gange dagligt med 12 timer imellem og det har hjulpet.. Et råd fra min læge..

tusind tak kunne være man skulle prøve det.

det er ikke noget jeg normalt har problemer med og tager ikke jern (i frygt for at det skulle blive endnu værre), så kan ikke lige se hvad jeg skulle lave om kostmæssigt for at ændre det...

Anmeld

26. juli 2013

NannaMKG

Anonym skriver:

Jeg fik af vide at det er fordl man ikke får nok fiber og væske, - jeg film af vide  at frugt, grøntsager, sveske, sveskesaft, sveske skulle være det bedste. men det sku være en god ide og spise det da der er nok fiber i til at holde tarmen igang. Men da jeg ikke er så glad for sveske/sveskesaft, så drikker jeg appelsinjuice og det hjælper på mig under min graviditet 

Anmeld

26. juli 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

tusind tak kunne være man skulle prøve det.

det er ikke noget jeg normalt har problemer med og tager ikke jern (i frygt for at det skulle blive endnu værre), så kan ikke lige se hvad jeg skulle lave om kostmæssigt for at ændre det...

Det har hvirkeligt hjulpet mig.. Tager heller ikke jern.. Start med den dosis.. Men rent faktisk må man tage en del af det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.