4 dage over tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juli 2013

mortilfreja

Hej piger..
Meget længe siden jeg har været herinde.. Men nu står jeg i den situation at jeg er 4 dage over tid.. Jeg har en cyklus på 26 dage og den afviger ik meget.. Højest en dag til eller fra.. Jeg havde min sidste mens 1. Dag d. 27/6.. Så er i dag på dag 30 i cyklus..
Jeg testede negativ i går..
Kan jeg stadig være gravid?
Har i prøvet det? Og hvornår fik i en positiv test?

Krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

M&J87

Jeg fik en positiv test 1 uge efter forventet mens, da jeg var 5 dage over tid, var den negativ!

Det viste sig at jeg havde ægløsning sent i cyklussen.

Anmeld

26. juli 2013

mortilfreja

M&J87 skriver:

Jeg fik en positiv test 1 uge efter forventet mens, da jeg var 5 dage over tid, var den negativ!

Det viste sig at jeg havde ægløsning sent i cyklussen.

Tak for svar..
Har ikke prøvet at gå over tid uden at have en positiv test.. Temmelig frustrerende..
Har ømme brystvorter men ellers ingen tegn..

Anmeld

26. juli 2013

Malenect

mortilfreja skriver:

Tak for svar..
Har ikke prøvet at gå over tid uden at have en positiv test.. Temmelig frustrerende..
Har ømme brystvorter men ellers ingen tegn..

Jeg er snart 14 dage over tid og ingen mens . Plejer Altid at få mens på dagen! Synes jeg anede en streg på min test l går , men ikke noget jeg vil stole på :-) men håber vi tester positivt inden længe ..

Anmeld

26. juli 2013

mortilfreja

Malenect skriver:

Jeg er snart 14 dage over tid og ingen mens . Plejer Altid at få mens på dagen! Synes jeg anede en streg på min test l går , men ikke noget jeg vil stole på :-) men håber vi tester positivt inden længe ..

Krydser fingre for os

Irriterende med den uvished..

Anmeld

26. juli 2013

mortilfreja

Malenect skriver:

Nu var jeg lige inde og se det billede af den test Du har lagt ind og den ser da positiv ud
Har du ikke testet efter???

Anmeld

26. juli 2013

Malenect

mortilfreja skriver:

Nu var jeg lige inde og se det billede af den test Du har lagt ind og den ser da positiv ud
Har du ikke testet efter???

Den tog jeg for to uger siden , og jeg har endnu ike haft en test som er helt positiv . Den jeg tog i går , var der også en meget utydelig streg :-( . Det så frusterende .

Anmeld

27. juli 2013

decembermor

know the feeling, står i NØJAGTIG samme situation,min sidste mens første dag var samme dag som din, og jeg er gået 5 dage over tid, har en cyklus på 25 dage, og jeg går aldrig over tid.

Jeg har testet positiv, men da jeg testede idag var den nagativ, ringede til min læge i torsdags, da jeg undrede mig over at den ikke var knald rød (testen) Der sagde at efter hendes beregninger var jeg kun 2 uger henne, så kroppen dannede ikke  nok HCG endnu.

tålmodighed tålmodighed

Anmeld

27. juli 2013

mortilfreja

Jeg har desværre fået min menstruation i dag.. Har meget kraftige smerter så måske har jeg været gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.