Gudfar/mor + faddere. Hvad ville du vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal børnene have lige mange faddere og skal onkel være gudfar igen eller er det ok at vælge en meget nær veninde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

859 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. juli 2013

Anonym trådstarter

Vi har 2 børn.
Til vores første barns dåb var hendes onkel gudfar. Derudover havde vi valgt 3 veninder til at stå faddere. Altså i alt 4.

Nu skal sidste skud på stammen døbes og vi er lidt i tvivl om hvem vi skal vælge. Vi tænker på følgende kombinationer!

At køre med de samme som sidst. Altså onkel som gudfar og så 3 veninder som faddere.

At vælge en meget tæt veninde som gudmor og lade onkel være fadder sammen med en af de tidligere faddere + én ny, som er en gammel ven. Altså i alt 4.

At vælge en meget tæt veninde som gudmor, samt onkel som fadder og 3 venner som faddere. Altså 5 i alt.

Hvilken kombination ville du vælge. Vi hælder mest til den sidste, men er det ok, at sidste skud på stammen får flere faddere end den første?

Husk at svar på begge spørgsmål i afstemningen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Benjamins'mor

Det er da fuldstændigt ligegyldigt.
I skal vælge det i føler for.

Ved min søn var min kærestes storebror gudfar og hans lillebror, min lillebror, hans mor og min mor faddere.

Denne gang skal min lillesøster være gudmor (hun er lige blevet konfirmeret) og så min far, stedfar og kærestens far som faddere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.