Fotograf søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.117 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2013

Troldemommi

Jeg har termin d 28 August med vores nr 2 barn, og derfor vil vi gerne have taget nogle fine billeder af vores lille Daniel imens han er helt lille.

Vi fik taget billeder af vores første barn og de billeder værdsætter vi meget højt, vi vil gerne at deres nyfødt billeder er lidt hen af det samme så de sammen kan stå og pynte i vores hjem, der skal være billeder af ham alene og sammen med os, hans forældre og storesøster.

Vi kan ikke nu komme med et tidspunkt da jeg ikke ved hvornår fødslen skal ske, og sidst gik jeg 14 dage over tid.

Vi ved ikke hvad sådan noget koster, så kom med din pris så ser vi på det. (vi fik det gratis første gang pga. billederne skulle bruges på en hjemmeside)

Så hvis du har et godt kamera og et talent for foto så skriv til mig

Monica 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Kamulla

Vil ønske jeg kunne hjælpe, men ligger til i Taastup på sjælland... ser lige om jeg ikke kan undersøge om jeg kender nogle i Jylland

Anmeld

25. juli 2013

Kamulla

ellers vil ejg henvise til denne side.. lav et opslag.. ser jeg mange andre der gør.. der er professionelle fotografer samt hobby fotografer  

https://www.facebook.com/groups/danskefotografer/

Anmeld

25. juli 2013

Troldemommi

Kamulla skriver:

Vil ønske jeg kunne hjælpe, men ligger til i Taastup på sjælland... ser lige om jeg ikke kan undersøge om jeg kender nogle i Jylland

okay jeg ser lige på det, mange tak for du har ret så langt kan vi ikke køre med sådan en lille en

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.