Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med hende og hvor er hun fin Flot navn hun har fået.
Stort tillykke.
Stort tillykke med prinsessen Hun ser så dejlig ud
Stort tillykke med hende, hvor er hun bare fin!
emsaroto skriver: Så fik jeg min perfekte lille pige ..3550 g og 53 cm Hun er meget eksemplarisk og simpelthen fantastisk! En lille super Karla er hun Jeg fik jo stik piller onsdag, og den sidste fik jeg ved 15 tiden. Jeg kom ind med meget vægtige veer kl 20.30 og min mini blev født den 25 juli 2013 kl 02.16. En lille stjernekigger og trods hun var det, sprækkede jeg ikke. Har derfor undgået at blive syet. Vi ligger stadig på sygehuset da jeg tabte en del blod 4 presse veer og fra vandet gik, tog det ca. 1 time og 10 min
Så fik jeg min perfekte lille pige ..3550 g og 53 cm Hun er meget eksemplarisk og simpelthen fantastisk! En lille super Karla er hun Jeg fik jo stik piller onsdag, og den sidste fik jeg ved 15 tiden. Jeg kom ind med meget vægtige veer kl 20.30 og min mini blev født den 25 juli 2013 kl 02.16. En lille stjernekigger og trods hun var det, sprækkede jeg ikke. Har derfor undgået at blive syet. Vi ligger stadig på sygehuset da jeg tabte en del blod 4 presse veer og fra vandet gik, tog det ca. 1 time og 10 min
Kæmpe stort tillykke.. Hvor er hun bare fin!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128