brok brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
12 svar
1 synes godt om
25. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Øv hvor er jeg træt af og være gravid. Kan næsten ikke holde det ud mere og slet ikke i denne varme og der er stadig to måneder endnu. Og kan bare ikke sove om natten. Synes det hele er ved at blive endnu hårdere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

DianaRJS

MiichellaMalou skriver:

Øv hvor er jeg træt af og være gravid. Kan næsten ikke holde det ud mere og slet ikke i denne varme og der er stadig to måneder endnu. Og kan bare ikke sove om natten. Synes det hele er ved at blive endnu hårdere.

orh kan godt huske det der... min ældste er født i august så havde også hele sommeren til at have ondt af mig selv... det er ulideligt at være gravid om sommeren...

dog ikke bedre om vinteren  jeg fik råbt et par gange under fødslen med nr 2 (januar barn)  " hvorfor fanen har i ikke en aircondition, er i ude på at give mig hedeslag eller hvad" gudskelov havde jeg 2 jordmødre og nogle læger der bare kunne grine lidt af det istedet for

Anmeld

25. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

DianaRJS skriver:

orh kan godt huske det der... min ældste er født i august så havde også hele sommeren til at have ondt af mig selv... det er ulideligt at være gravid om sommeren...

dog ikke bedre om vinteren  jeg fik råbt et par gange under fødslen med nr 2 (januar barn)  " hvorfor fanen har i ikke en aircondition, er i ude på at give mig hedeslag eller hvad" gudskelov havde jeg 2 jordmødre og nogle læger der bare kunne grine lidt af det istedet for

Synes det er så forfærdeligt lige pt. Men det nok fordi jeg sover så dårligt om natten. Og det er så varmt at ingen steder er sjov og være. Og samtid mega utålmodig med at møde min lille søn. Og få farvet hår ordnet bryn osv savner jeg også bare.
Hahah det tror jeg også jeg kunne finde på at råbe men så det jo godt de vant til sådan noget :p

Anmeld

25. juli 2013

Tulipan

Prøv at tænke på hvor meget bedre det er for ham at bliver derinde til terminen i stedet for at komme ud nu

Har ikke prøvet det så ved ikke hvordan du har det, men alt andet lige så får du et sundere barn jo længere han blir derinde

Anmeld

25. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym23 skriver:

Prøv at tænke på hvor meget bedre det er for ham at bliver derinde til terminen i stedet for at komme ud nu

Har ikke prøvet det så ved ikke hvordan du har det, men alt andet lige så får du et sundere barn jo længere han blir derinde

Lige præcis selvom jeg er så skide træt af det lige nu. Vil jeg heller ikke have han kommer endnu. Ser gerne han er derinde til 37+0

Anmeld

25. juli 2013

Melanie Bjerre

MiichellaMalou skriver:

Det ER virkelig hårdt

jeg er 39+3 idag, så jeg har det varmt, og super hårdt.. Så tænk på mig når du synes du har det hårdt, vær glad for du ikke skal være højgravid i juli måned

Anmeld

25. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Melanie Bjerre skriver:

Det ER virkelig hårdt

jeg er 39+3 idag, så jeg har det varmt, og super hårdt.. Så tænk på mig når du synes du har det hårdt, vær glad for du ikke skal være højgravid i juli måned

Tænker også på dem der er lige op over og forstår ikke hvordan i kan overleve det. Har ni uger til termin og er faktisk ikke speciel stor og alligevel synes jeg bare det er mega hårdt.
Men håber da snart din lile bebs kommer ud så du ikke skal gå mere.

Anmeld

25. juli 2013

Melanie Bjerre

MiichellaMalou skriver:

Tænker også på dem der er lige op over og forstår ikke hvordan i kan overleve det. Har ni uger til termin og er faktisk ikke speciel stor og alligevel synes jeg bare det er mega hårdt.

Jeg er heller ikke vildt stor, men stor nok synes jeg  

ja det håber jeg også, meen jeg går sikkert over tid ovf kommer til at gå helt til 10. August, det skulle ikke undre nogen

Anmeld

25. juli 2013

Melanie Bjerre

MiichellaMalou skriver:

ja det håber jeg også, meen jeg går sikkert over tid ovf kommer til at gå helt til 10. August, det skulle ikke undre nogen

Anmeld

25. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Melanie Bjerre skriver:

Ja jeg synes også jeg er stor nok. Til at sove dårligt osv. Ja skulle lige passe du gik over men da for han kommer ud inden længe så du kan få din prins i armene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.