så tager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
11 svar
9 synes godt om
25. juli 2013

DianaRJS

man til jm fordi man er nervøs for om de 2 små overhovedet var i live da jeg ikke havde mærket nogen spark overhovedet...

men skal da lige love for der er komemt aktivitet...

nu sidder man og føler sig totalt pylret over man ikke lige ventede til mandag

men altså.. de kunne jo også lade være med at være så besværelige ikke? haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Mother-love

DianaRJS skriver:

man til jm fordi man er nervøs for om de 2 små overhovedet var i live da jeg ikke havde mærket nogen spark overhovedet...

Kender det alt for godt. F.eks sidst i min graviditet havde jeg en hel dag haft reglmæssige plukveer og da jeg så kom op på Silkeborg sygehus og fik kørt strimmel var der ingenting. Jeg tænkte også bare. Typisk og skide pinligt.
Men som de sagde til mig hellere afsted en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Havanagila skriver:

Kender det alt for godt. F.eks sidst i min graviditet havde jeg en hel dag haft reglmæssige plukveer og da jeg så kom op på Silkeborg sygehus og fik kørt strimmel var der ingenting. Jeg tænkte også bare. Typisk og skide pinligt.
Men som de sagde til mig hellere afsted en gang for meget end en gang for lidt.

det er mega typisk haha

men tænker også bare nu har jeg gået i snart 14 dage og været nervøs også får man lov at komme ind og så går der 2 timer derefter og så mærker man liv

kunne self også bare være det ligevar det "vold" jm lavede på min livmor der hjalp haha

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

Ihhh det bare så typisk de små drille pinde. Jeg tog også lige til jm tjek igår da jeg ikke havde mærket så meget til bassen derinde de sidste par dage. Og alt var tip top i orden og lige så snart jeg kom hjem var der bare fuld sving i ham derinde

men så skønt altså, og hvor må det være en skøn følelse at mærke to små bebser derinde

Anmeld

25. juli 2013

Mother-love

DianaRJS skriver:

det er mega typisk haha

men tænker også bare nu har jeg gået i snart 14 dage og været nervøs også får man lov at komme ind og så går der 2 timer derefter og så mærker man liv

kunne self også bare være det ligevar det "vold" jm lavede på min livmor der hjalp haha

Hahaha ja det kan jo være. Men godt alt er som det skal være

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Havanagila skriver:

Hahaha ja det kan jo være. Men godt alt er som det skal være

ja det er super skønt

man bliver altid glad når man ved prinsen og prinsessen har det godt

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Ihhh det bare så typisk de små drille pinde. Jeg tog også lige til jm tjek igår da jeg ikke havde mærket så meget til bassen derinde de sidste par dage. Og alt var tip top i orden og lige så snart jeg kom hjem var der bare fuld sving i ham derinde

men så skønt altså, og hvor må det være en skøn følelse at mærke to små bebser derinde

det må virkelig være den vold der bliver lavet mod vores maver af de jordmødre der lgie hjælper haha

men fik målt livmoder mærket hvor den sad henne af, og fik en forklaring på jeg nok skulle regne med en meget stor mave da den sidder som en bade bold så det bliver spændene at se om hun har ret men fik målt til 27 cm så det var ganske fint på nuværende tidspunkt

og ja det er super skønt  men ville dog nok lidt ønske de ville sparke på samme tid haha de har sparket hver for sig og er lidt som om når den ene er stoppet så er den anden begyndt igen, så min mave har virkelig være et badebassin i dag haha

Anmeld

25. juli 2013

Kløver

Hellere en gang for meget

Dejligt de har det godt

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

det må virkelig være den vold der bliver lavet mod vores maver af de jordmødre der lgie hjælper haha

men fik målt livmoder mærket hvor den sad henne af, og fik en forklaring på jeg nok skulle regne med en meget stor mave da den sidder som en bade bold så det bliver spændene at se om hun har ret men fik målt til 27 cm så det var ganske fint på nuværende tidspunkt

og ja det er super skønt  men ville dog nok lidt ønske de ville sparke på samme tid haha de har sparket hver for sig og er lidt som om når den ene er stoppet så er den anden begyndt igen, så min mave har virkelig være et badebassin i dag haha

Ja Hehe det må være det, også utroligt hvor langt hun kan stikke sine fingre ind i flæsket her Haha

ej hvor spændende altså, det da noget større end hvis man venter en så Hehe. min blev målt til 26cm her i uge 25

Haha så afløser de lige hinanden, ligger de oven på hinanden eller i hver side??

Men nu behøver du da ihvertfald ikke være så nervøs for scanningen på mandag når de to banditter hygger sig derinde i svømme pølen

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Ja Hehe det må være det, også utroligt hvor langt hun kan stikke sine fingre ind i flæsket her Haha

ej hvor spændende altså, det da noget større end hvis man venter en så Hehe. min blev målt til 26cm her i uge 25

Haha så afløser de lige hinanden, ligger de oven på hinanden eller i hver side??

Men nu behøver du da ihvertfald ikke være så nervøs for scanningen på mandag når de to banditter hygger sig derinde i svømme pølen

er også 3 gang jeg er gravid, så den vil være lidt større da den jo har været udvidet

men de ligger i hver deres side ;P prinsesse til venstre og prins til højre

men nej er heller ikke så nervøs mere men har bare hørt om så mange herinde der allrede som første gang fødende har mærket liv i uge 15-16 stykker, og når jeg er 3gangs gravid og stadig intet havde mærket gjorde bare jeg blev mega nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.