Feber-følelse tegn på fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.749 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i morgen 39+0, og her til aften, har jeg det som om at jeg har feber, MEN temperaturen siger kun 37,5.

Det er lidt mærkeligt, for denne her følelse havde jeg kort inden jeg testede positiv, for snart 9 måneder siden

Andre der har følt sig småsyge op til fødslen?

God dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg er i morgen 39+0, og her til aften, har jeg det som om at jeg har feber, MEN temperaturen siger kun 37,5.

Det er lidt mærkeligt, for denne her følelse havde jeg kort inden jeg testede positiv, for snart 9 måneder siden

God dag derude

Jeg havde ikke feber-fornemmelse da jeg skulle føde, men dagen før jeg fødte, altså på termin, havde jeg det enormt skidt. Blev ligbleg i hovedet og følte det lidt som en meget kortvarig influenza. Det varede kun et par timer eller 3 og fødte dagen efter om morgen.

/Fenja

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg havde ikke feber-fornemmelse da jeg skulle føde, men dagen før jeg fødte, altså på termin, havde jeg det enormt skidt. Blev ligbleg i hovedet og følte det lidt som en meget kortvarig influenza. Det varede kun et par timer eller 3 og fødte dagen efter om morgen.

/Fenja

Tak for dit svar

- Det er fantastisk hvordan kroppen reagere forskelligt
Havde du en ganske alm. fødsel?

Anmeld

25. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Tak for dit svar

- Det er fantastisk hvordan kroppen reagere forskelligt
Havde du en ganske alm. fødsel?

Mit vand gik om morgenen, og fik første ve omkring kl 08.00 og Alberte var født 10.03, så nej den var ikke almindelig i forhold til gennemsnittet af førstegangsfødende

Anmeld

25. juli 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

God dag derude

Sådan havde jeg det lige inden jeg gik i fødsel 2. gang. 37, 7 og sådan lidt influenza-agtigt...

Anmeld

25. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Sådan havde jeg det lige inden jeg gik i fødsel 2. gang. 37, 7 og sådan lidt influenza-agtigt...

Her er det gået over igen, jeg må vidst bare vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.