Vækstscanning med lillefisen 32+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
6 synes godt om
25. juli 2013

Clisolka

Så er scanning overstået for denne gang - indtil om ca. 4 uger 

Lillefisen har endnu ikke vendt sig rigtigt, men det kunne jeg godt mærke. Han har simpelthen lagt sig på tværs med fødderne i underlivet på mig! Det er faktisk ret ubehageligt nogle gange når han sparker godt til nedad. Da jeg var til JM for ca. 3 uger siden lå han opad, så måske han er godt på vej i den rigtige retning 

Jeg har hans hoved i venstre side - og r*v+ryg i højre side 

Han blev skønnet til ca. 2063 g i dag 

Jeg er lidt stolt - jeg holder stadig vægten på 6 kg, så overlægerne er fuldt ud tilfredse med mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Så er scanning overstået for denne gang - indtil om ca. 4 uger 

Lillefisen har endnu ikke vendt sig rigtigt, men det kunne jeg godt mærke. Han har simpelthen lagt sig på tværs med fødderne i underlivet på mig! Det er faktisk ret ubehageligt nogle gange når han sparker godt til nedad. Da jeg var til JM for ca. 3 uger siden lå han opad, så måske han er godt på vej i den rigtige retning 

Jeg har hans hoved i venstre side - og r*v+ryg i højre side 

Han blev skønnet til ca. 2063 g i dag 

Jeg er lidt stolt - jeg holder stadig vægten på 6 kg, så overlægerne er fuldt ud tilfredse med mig 

Yay hvor skønt at alt går som det skal, og så går der forhåbentlig ikke så længe inden han får sig drejet rundt super flot med vægten

Anmeld

25. juli 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

Yay hvor skønt at alt går som det skal, og så går der forhåbentlig ikke så længe inden han får sig drejet rundt super flot med vægten

Yes, han har bare at vende sig den rigtige vej, så jeg får lov til at prøve at føde selv til den tid  Snakkede lige kort med min fødselslæge, hvis ikke han når at vende sig - jeg må godt forsøge et vendingsforsøg, men vil blive særligt overvåget fordi jeg fik et AKS med min datter 

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Yes, han har bare at vende sig den rigtige vej, så jeg får lov til at prøve at føde selv til den tid  Snakkede lige kort med min fødselslæge, hvis ikke han når at vende sig - jeg må godt forsøge et vendingsforsøg, men vil blive særligt overvåget fordi jeg fik et AKS med min datter 

arr okay ja, så krydser jeg endnu mere for at han vender sig rigtigt, kunne være fedt at få lov at føde et barn også
men ja hovedesagen er jo at han har det rigtig godt derinde, og synes bare det så skønt at det hele køre efter bogen trods sukkersygen

Anmeld

25. juli 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

arr okay ja, så krydser jeg endnu mere for at han vender sig rigtigt, kunne være fedt at få lov at føde et barn også
men ja hovedesagen er jo at han har det rigtig godt derinde, og synes bare det så skønt at det hele køre efter bogen trods sukkersygen

Tak 

Ja det hele kører på skinner, men bliver jo også dobbelttjekket  Fra nu af skal jeg have taget CTG ugentligt resten af graviditeten, for at følge ham  Han var ikke så glad for den i dag, men det var hans storesøster bestemt heller ikke haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.