hvor mange kcal i pizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.626 visninger
8 svar
1 synes godt om
25. juli 2013

debbie19

Min veninde og jeg diskutere noget så dumt..

hun spiste en pizza til middag på den lokale pizzaria.

det var med fuldkorns dej(kaldte de det)

den var med skinke. og uden ost(hun kan ikke lide ost)

der var selvfølig tomatsovs eller hvad de kalder det på--- men hvor mange kcal tror i sådan en pizza indeholder..

jeg sagde max 1200 kcal..

men hun er helt oppe på 2000 kcal.. 

alså en hel pizza med skinke +tomatsnasket og minus ost og annas.. giv et skud  vi er ikke på kur men vi kom bare til at diskutere det(i gode toner)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

eirene

Hmm min kalorietæller siger 2720 kalorier for en pizza med skinke og ananas fra pizza-hut. Så skal du lige trække noget fra til osten og den grove bund. Så passer det nu nok meget godt med de 2000. Jeg gætter bare 

Anmeld

25. juli 2013

debbie19

eirene skriver:

Hmm min kalorietæller siger 2720 kalorier for en pizza med skinke og ananas fra pizza-hut. Så skal du lige trække noget fra til osten og den grove bund. Så passer det nu nok meget godt med de 2000. Jeg gætter bare 

lyder lidt sindsygt hehe  mange tak for svar 

Anmeld

25. juli 2013

debbie19

så må hun heller få den is hihi .. må nok indrømme jeg er ret overrasket hvad skinke og dej og tomatsovs kan indholde.

Anmeld

25. juli 2013

morethanperfect

debbie19 skriver:

der var selvfølig tomatsovs eller hvad de kalder det på--- men hvor mange kcal tror i sådan en pizza indeholder..

alså en hel pizza med skinke +tomatsnasket og minus ost og annas.. giv et skud  vi er ikke på kur men vi kom bare til at diskutere det(i gode toner)

Jeg vil skyde på omkring 2500 kcal .. Det er helt vildt når man tænker på det bare er en pizza , ik

Anmeld

25. juli 2013

...,

Jeg mener også kun det er mellem 1200-1500 kcal for en pizza der ska fandme meget ost på og tyk bund hvis den ska over 2000 kcal..

Anmeld

25. juli 2013

debbie19

morethanperfect skriver:

Jeg vil skyde på omkring 2500 kcal .. Det er helt vildt når man tænker på det bare er en pizza , ik

jo og især når det bare er dej og skinke og tomatsovs.. kunne forstå vis der var meget kød og ost

Anmeld

25. juli 2013

debbie19

Fru Malene :0) skriver:

Jeg mener også kun det er mellem 1200-1500 kcal for en pizza der ska fandme meget ost på og tyk bund hvis den ska over 2000 kcal..

Anmeld

25. juli 2013

Hyacinth

debbie19 skriver:

Normalt siger man 1000-1500 kcal., men gennemsnitligt 1300 kcal. alt afhængig af fyld. I en standardpizza er der ca. 300 kcal. pr. 100 g og den vejer gerne ca. 500 g = ca. 1500 kcal - igen afhængig af dej-type og fyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.