Tegn på fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
7 svar
3 synes godt om
25. juli 2013

Trekløver(:

Hej piger

Havde i nogle tegn på at der var noget under opsejling, da i gik i fødsel eller var det bare ud af det blå, at veerne gik i gang eller jeres vand gik?

Her er der ingen tegn på noget, min slimprop er ikke gået og ingen tegnblødning eller andet, som skulle indikere at hun snart vil ud. 

Håber snart der sker noget, da jeg nødigt vil sættes i gang. Har meget væske i kroppen og ligger lige på grænsen til at have udviklet graviditetssukkersyge, så må ikke gå mange dage over termin. 

Er 39+1 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Noahmor

malle23 skriver:

Hej piger

Havde i nogle tegn på at der var noget under opsejling, da i gik i fødsel eller var det bare ud af det blå, at veerne gik i gang eller jeres vand gik?

Her er der ingen tegn på noget, min slimprop er ikke gået og ingen tegnblødning eller andet, som skulle indikere at hun snart vil ud. 

Håber snart der sker noget, da jeg nødigt vil sættes i gang. Har meget væske i kroppen og ligger lige på grænsen til at have udviklet graviditetssukkersyge, så må ikke gå mange dage over termin. 

Er 39+1 i dag. 

Her gik vandet bare uden andre tegn. 

Krydser fingre for at der snart sker noget. 

Anmeld

25. juli 2013

lycly

Jeg havde ingen tegn. Som i VIRKELG igen. Min mave var ikke sunket, slimproppen ikke gået, igen tegnblødning eller noget. Jeg vågnede bare om morgenen 40+0 med små veer og fødte om aften samme dag

Anmeld

25. juli 2013

hekran

Med barn nr. 1 havde jeg ingen tegn. Vågnede med lændesmerter kl 6.30, som udviklede sig til veer og fødte om aftenen.

Med barn nr. 2 var der pletblødning kl 17 og han er født kl 02.

Med barn nr. 3 var der pletblødning kl 11, småveer kl 15 og fødsel kl 22.

Alle tre er født på ægløsningsterminen (believe it or not!) og jeg går nu 37+2 og vil bare havde den tredje basse ud! Døjer også med vand i kroppen. Regner dog stærkt med at føde til termin. Det ville være uudholdeligt at gå over

Anmeld

25. juli 2013

Hailiesmom11

Med vores datter følte jeg at jeg var ved at blive syg i dagene op til.. Havde hverken tegnblødning eller slimprop..

Anmeld

25. juli 2013

Trekløver(:

Tak for jeres svar piger. Det er rart at vide, at der ikke behøves at være tegn på noget inden det går løs. 

Så er der kun at krydse fingre for at hun kommer af sig selv  

KH malle 

Anmeld

25. juli 2013

Trekløver(:

hekran skriver:

Med barn nr. 1 havde jeg ingen tegn. Vågnede med lændesmerter kl 6.30, som udviklede sig til veer og fødte om aftenen.

Med barn nr. 2 var der pletblødning kl 17 og han er født kl 02.

Med barn nr. 3 var der pletblødning kl 11, småveer kl 15 og fødsel kl 22.

Alle tre er født på ægløsningsterminen (believe it or not!) og jeg går nu 37+2 og vil bare havde den tredje basse ud! Døjer også med vand i kroppen. Regner dog stærkt med at føde til termin. Det ville være uudholdeligt at gå over

Tak for svar :-) Jeg krydser fingre for at du ikke går over termin !

Anmeld

25. juli 2013

Ayasmor

Her var der ikke det, der lignede tegn på fødsel. Jeg havde hverken flere plukveer, afgang af slimprop eller nogle andre ting. Virkelige ingenting overhovedet. Jeg havde opgivet at føde selv. Pludselig om natten da jeg var 41+2 vågnede jeg med veer. Fødte senere samme dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.