Stamceller fra navlesnoren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2013

lau85

Hej

Jeg er i gang med at overveje om vi skal gemme stamceller fra vores kommende barns navlesnor.
Min svigermor foreslog mig det, og bad mig om at gå ind og tjekke det på internettet.
Har lige været inde og kigge, og hold da op det er dyrt, men måske er de penge givet godt ud, hvis der skulle ske noget.

Er der nogle, som har erfaringer med stamceller?
Har I overvejet det?
Hvorfor valgte I det eller hvorfor valgte I det fra?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Benjamins'mor

Jeg har desværre ingen erfaring. Men kunne da godt tænke mig at vide hvad det er og hvad det går ud på.

Anmeld

25. juli 2013

Karina1

Vi fik et brev om det i sidste uge. Jeg troede faktisk at det var gratis, min tanke var også at det er vildt dyrt og vi er nok desværre nød til at vælge det fra, simpelthen kun fordi det er så dyrt, ellers ville vi meget gerne have gjort det!

Anmeld

25. juli 2013

Nessie

Princippet er godt, da stamceller jo kan gøre en masse rigtig godt, og i fremtiden evt. også kurere kræft og hjælpe lamme til at gå osv.

Vi valgte det fra pga. prisen, jeg synes altså det er svært at hive 600 kr. ud af budgettet hver måned i flere år, selvom jeg faktisk rigtig gerne ville gemme stamcellerne 

Anmeld

25. juli 2013

Pikku Myy

Jeg undersøgte det meget grundigt da jeg var gravid, og besluttede mig for at det ikke er pengene værd. Jeg kan desværre ikke helt huske hvorfor da det er mange år siden, men jeg mener at det der lå til grund for vores beslutning var at den forskning der er på stamcelleområdet slet ikke fokuserer på stamceller der kunne komme fra en navlesnor, men andre løsninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.