Erfaringer med bootcamp af Anne Bech?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
3 svar
7 synes godt om
24. juli 2013

Mamalou

Kære kvinder!

Nogen der har forsøgt sig med Anne Bechs bootcamp? Gode som dårlige erfaringer er velkommen.

Jeg overvejer at starte efter ferien. Løber og cykler en del, men vil gerne strammes op og blive mere markeret, og "kuren" skulle efter sigende være effektiv. 

Så kom frisk! Måske vil nogle være med på at starte? 28 dage er til at overkomme i min optik

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

PernilleogLouis

Mamalou skriver:

Kære kvinder!

Nogen der har forsøgt sig med Anne Bechs bootcamp? Gode som dårlige erfaringer er velkommen.

Jeg overvejer at starte efter ferien. Løber og cykler en del, men vil gerne strammes op og blive mere markeret, og "kuren" skulle efter sigende være effektiv. 

Så kom frisk! Måske vil nogle være med på at starte? 28 dage er til at overkomme i min optik

Vh. Louise

har ikke selv erfaringer med den men har læst på Mascha Vangs blog at hun har brugt den - du kan evt læse hendes erfaringer der - hun er vist så veninder med hende så den er måske ikke helt neutral

Anmeld

25. juli 2013

Morigen

PernilleogLouis skriver:

har ikke selv erfaringer med den men har læst på Mascha Vangs blog at hun har brugt den - du kan evt læse hendes erfaringer der - hun er vist så veninder med hende så den er måske ikke helt neutral

Ja det er også der jeg har hørt om den  Du må prøve kuren og så komme med tilbagemeldinger om det er noget vi andre kan deltage i 

Anmeld

26. juli 2013

Mamalou

Morigen skriver:

Ja det er også der jeg har hørt om den  Du må prøve kuren og så komme med tilbagemeldinger om det er noget vi andre kan deltage i 

Jeg starter i uge 32 med førbilleder og hele molevitten. Så må I få liv at se efterbillederne når jeg er færdig. Forhåbentlig bliver det en succes og hallo 28 dage burde væk til at overkomme

Kh. Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.