Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Har en af jer mulighed for at kigge på det sidste billede via tlfen? Ellers tror jeg simpelthen det rabler for mig! Situationen er denne, at denne test er fra sidste måned, og jeg kunne sagtens se et eller andet på testene, men min mens kom så... Blot en uge forsinket, så jeg slog det hen. Men jeg har bare sådan en mærkelig fornemmelse, som sidst jeg var gravid. der ér altså et eller andet på den test, og jeg har ikke mulighed for at teste igen lige nu.
Har en af jer mulighed for at kigge på det sidste billede via tlfen?
Ellers tror jeg simpelthen det rabler for mig!
Situationen er denne, at denne test er fra sidste måned, og jeg kunne sagtens se et eller andet på testene, men min mens kom så... Blot en uge forsinket, så jeg slog det hen. Men jeg har bare sådan en mærkelig fornemmelse, som sidst jeg var gravid.
der ér altså et eller andet på den test, og jeg har ikke mulighed for at teste igen lige nu.
Jeg har set billedet på mobilen :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ved godt det er svært, men vent en lille uges tid og test igen. Det er meget tidligt, og jeg kan heller ikk se noget. Fra mobil.
Tak for jeres svar
Håber bestemt I har ret!
Jeg kan se en streg nr. 2, men kun hvis jeg vipper skærmen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128