hvorfor tager man den skide test op ad skraldespanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2013

Muhmi

Jeg må være blind for jeg ser godt nok ingenting...  Håber da for dig at det er mine øjne der ser rigtigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Hvor længe gik der før du fiskede den op?

for den er jo ugyldig, hvis det er over tid- og der kan de godt vise falsk positiv. så prøv igen :-)

Ja det ved jeg har prøvet det før, men har prøvet begge dele, været gravid med sådan en test, og ikke været gravid

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg må være blind for jeg ser godt nok ingenting...  Håber da for dig at det er mine øjne der ser rigtigt  

Arrh det lyder godt
Tager en test i morgen tidlig, de to andre jeg har taget hat været midt på dagen, så håber, at en omgang morgentis giver mig svar

Anmeld

24. juli 2013

Tulipan

Det er en valmed og de laver næsten altid skyggestreger over tid. Så du kan kun bruge den indenfor tid. Det der kan betyde begge dele. Men hvis du er i 4+0 vil jeg gætte på den næste bliver negativ indenfor tid

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Det er en valmed og de laver næsten altid skyggestreger over tid. Så du kan kun bruge den indenfor tid. Det der kan betyde begge dele. Men hvis du er i 4+0 vil jeg gætte på den næste bliver negativ indenfor tid

Ja det ved jeg, men har prøvet begge dele, at den var positiv efter tid hvor jeg var gravid og ikke. Det er derfor jeg er lidt nervøs.
Men tager en ny test i morgen tidlig
Har ingen ide om hvor langt jeg skulle være, har ikke fået menstruation efter min sidste fødsel.

Anmeld

24. juli 2013

Bassemor<3

Anonym skriver:

Kunne godt bruge nogle krydsede fingrer for, at den næste test jeg tager er negativ!

..havde lidt travlt, da jeg tog testen, smed den ud før, at tiden var gået - dumt, ja det ved jeg .. da jeg kom hjem, tog jeg den op og kiggede på den, - endnu mere dumt, det ved jeg også godt

Men testen så sådan ud, ser i også to streger?

jep jeg ser også 2 streger. Men den kan jo sagtens være over tid når den har lagt længe selvom du smed den ud før tid. krydser for det resultat du ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.