Hold da op, det er længe siden jeg har lagt mavebillede ind.. 27+5 var sidste gang 
Så det er vist på tide med et nyt 

Kan ikke fatte at der kun er 10 dage til termin, tiden er altså bare gået mega hurtigt! Børneværelset er færdigt, det meste af tøjet er vasket - har dog ikke fået pakket sygehus tasken endnu.. men det skal gøres snarest! Tror dog ikke hun kommer før termin alligevel.. Mit gæt er d. 10. august .. Så må vi jo så se om hun er enig! 

Jeg var til jm i mandags, det var dog ikke min egen - så hende skal jeg ind til i morgen. Anyway, i mandags blev hun skønnet til 2800 gram , så jeg tror hun bliver en bette en.. Mavens størrelse vil jeg tro har den størrelse pga fostervand, da jeg til scanning i uge 32 lå i den "pæne" ende
Hovedet har stået fast siden uge 34 og maven er skam også sunket.. Føler mig godt nok dum haha, men det er bedre end hvis hun ikke lå fast
Vægten sagde for 2 uger siden +3 kg, i dag +5kg .. Er ret sikker på det er vand i kroppen for ja, hævede fødder er jeg også den heldige indehaver af .. og så er det jo bare vildt varmt de her dage! 
Inden scanningen i uge 32 var jeg nervøs for om moderkagen havde flyttet sig væk fra "åbningen" og det har den heldigvis 
Bum bum bum, tror ikke der er så meget andet at fortælle udover at vi selvfølgelig glæder os helt vildt til at møde vores lille trold!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld