Første stikpille ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
13 svar
17 synes godt om
24. juli 2013

emsaroto

Så fik jeg første stikpille her kl 8.30 ...
Har nu gået rundt med min veninde I kolding storcenter indtil nu, og der sker absolut ingenting..

Så kl 14.30 skal jeg ind og have nr to pille ... Så hjem og slappe af!

Lad der nu snart ske noget så jeg kan se min baby, give den et navn og bare nyde min mini nr to <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Juliekp

emsaroto skriver:

Har nu gået rundt med min veninde I kolding storcenter indtil nu, og der sker absolut ingenting..

Lad der nu snart ske Niger så jeg kan se min baby, give den et navn og bare nyde min mini nr to <3

Perfektion tager tid, er det ikke det man siger? Selvom jeg synes baby har taget sig rigeligt med tid... 

Håber snart der sker noget  Sender voldsomt MEGET ve støv i din retning! 

Anmeld

24. juli 2013

emsaroto

Juliekp skriver:

Perfektion tager tid, er det ikke det man siger? Selvom jeg synes baby har taget sig rigeligt med tid... 

Håber snart der sker noget  Sender voldsomt MEGET ve støv i din retning! 

Det er jo det

Anmeld

24. juli 2013

Clisolka

emsaroto skriver:

Lad der nu snart ske noget så jeg kan se min baby, give den et navn og bare nyde min mini nr to <3

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget  Jeg sender lige en bunke ve-støv til dig (men skal dog bruge det igen om ca. 6-7 uger)  *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt* Hep hep, kom så baby! 

Anmeld

24. juli 2013

BigHope13

emsaroto skriver:

ISå fik jeg første stikpille her kl 8.30 ...

Ihhh så kom da ud baby, igen går mit gæt på en baby girl, synes der er noget stædighed og drama queen over denne ventetid Haha
jeg krydser for at der snart sker noget så du kan få din baby at se

Anmeld

24. juli 2013

emsaroto

Babymor2010 skriver:

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget  Jeg sender lige en bunke ve-støv til dig (men skal dog bruge det igen om ca. 6-7 uger)  *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt* Hep hep, kom så baby! 

Hehe skal nok sende tilbage når jeg har brugt det

Anmeld

24. juli 2013

bøllen

God fornøjelse , hvis man kan sige det

håber snart bebs kommer ud til dig

Anmeld

24. juli 2013

Monski

emsaroto skriver:

Ih det er så spændende !!

Anmeld

24. juli 2013

FrkZier

emsaroto skriver:

krydser fingre for du får et relativt nemt forløb!

glæder mig til at se baby

Anmeld

24. juli 2013

Kløver

Sender en stor pose ve støv

Håber du får din drømmefødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.