moderkagen delvis foranliggende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2013

Guldet

Nogen der har oplevet i en graviditet at moderkagen lå foran?

Min ligger nemlig delvis foran. Den kan heldigvis nå at flytte sig i takt med at livmoderen vokser. Men hvis den ikke flytter sig, skal jeg have planlagt kejsersnit, håber self. den flytter sig, så jeg for lov til at føde alm. fik akut kejsersnit ved den første!

Vil gerne høre fra folk der har oplevet det samme, og om  moderkagen flyttede sig eller blev der.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2013

Trinemn

Hej  

min moderkage lagde helt foran indtil uge 39, hvor den havde flyttet sig og jeg fik grønt lys til at føde selv, og han er født 39 +4 den flytter sig i de fleste tilfælde, nogle hurtigere end andre.

Anmeld

24. juli 2013

malliebooh

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Nogen der har oplevet i en graviditet at moderkagen lå foran?

Min ligger nemlig delvis foran. Den kan heldigvis nå at flytte sig i takt med at livmoderen vokser. Men hvis den ikke flytter sig, skal jeg have planlagt kejsersnit, håber self. den flytter sig, så jeg for lov til at føde alm. fik akut kejsersnit ved den første!

Vil gerne høre fra folk der har oplevet det samme, og om  moderkagen flyttede sig eller blev der.

Knus

Da jeg var til MD-scanning fik jeg af vide den var delvis foran, så fik tid til ny scanning i uge 32 .. Der var den heldigvis flyttet - så jeg må føde selv 

Anmeld

24. juli 2013

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Min flyttede sig ikke og jeg begyndte at bløde og få veer 1 uge før PK,så jeg fik AK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.